آغاز موج جدید سرکوب رهبران اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی به دنبال اعتصاب غذای نامحدود اسیران فلسطینی در زندان های این رژیم موج جدیدی از سرکوب رهبران اسیر فلسطینی را آغاز کرد.

به گزارش ایسکانیوز مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مدیریت زندان های صهیونیستی دیروز (دوشنبه) 6 نفر از رهبران اسرای فلسطینی اعتصاب کننده غذا را از زندان «هداریم» به زندان «جلمه» انتقال داد.
برپایه این گزارش، مدیریت زندان های رژیم صهیونیستی پس از انتقال این رهبران اسیر فلسطینی، آنها را در سلول های انفرادی حبس کرد.
1300 اسیر فلسطینی از دیروز (دوشنبه) مصادف با 17 آوریل(28 فروردین) روز اسرای فلسطینی، دست به اعتصاب غذای نامحدود در زندان های رژیم صهیونیستی زدند.
این اقدام با هدف متوقف کردن بازداشت موقت فلسطینیان و پایان بخشیدن به سیاست حبس انفرادی از سوی رژیم صهیونیستی و بهبود وضعیت اسرای فلسطینی در داخل زندان های این رژیم صورت گرفته است.
در همین حال بسیاری از فلسطینیان در کرانه غربی، نوار غزه، و همچنین فلسطینیان ساکن در خارج از این کشور با اعلام همبستگی با اسیران فلسطینی تظاهرات ضدصهیونیستی برگزار کردند.
دبیر کل سازمان همکاری اسلامی نیز در بیانیه ای بر حمایت این سازمان از مطالبات قانونی اسیران فلسطینی دربند زندان های رژیم صهیونیستی و ادامه تلاش ها برای تحقق آزادی و رساندن پیام آنها به همه جهانیان تاکید کرد.
العثیمین جامعه بین الملل را به تحرک فوری برای اجبار رژیم صهیونیستی به احترام گذاشتن به قوانین حقوقی بین المللی و توافق های ژنو فراخواند.
گروه های فلسطینی در لبنان نیز با تجمع در مقابل مقر صلیب سرخ در اردوگاه «عین الحلوه» در شهر صیدا با اسیران فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی که دست به اعتصاب غذا زده اند، ابراز همبستگی کردند.
اتحادیه عرب نیز شامگاه یکشنبه از تمامی کشورهای جهان که به آزادی و حقوق بشر اعتقاد دارند خواست تا شرایطی برای حمایت جهانی از اسرای فلسطینی فراهم کنند.
خبر دیگر از سرزمین های اشغالی این که شماری از شهرک نشین های صهیونیست امروز به مسجد الاقصی یورش برده و حرمت این مسجد را شکستند.

303/302

کد خبر: 759256

وب گردی

وب گردی