عضو هیات علمی گروه شیمی دانشگاه ازاد اسلامی واحد تهران مرکزی بعنوان 100 سر آمد علمی کشور برگزیده شد

دکتر علیرضا آریا فرد عضو هیات علمی و دانشیار شیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی به عنوان تنها عضو هیات علمی دانشگاه آزاد  اسلامی در فهرست  دومین دوره سر آمدان علمی ایران قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علی نیازی معاون پژوهش و فناوری واحد تهران مرکزی در این خصوص گفت: فدراسیون سر آمدان علمی ایران با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف دستیابی به مرجعیت علمی جهانی و حمایت از دستاوردهای علمی معتبر ، سالانه 100 سرآمد علمی کشور را شناسایی و در 2 گروه الف و ب رتبه دهی می کند .

وی افزود: دکتر علیرضا آریا فرد دانشیار گروه شیمی واحد تهران مرکزی در زمینه شیمی محاسباتی در حوزه های آلی فلزی ، کاتالیست و معدنی مشغول به مطالعه و تحقیق می باشند که تا کنون بیش از 80 مقاله در معتبرترین نشریات بین المللی با درجه علمی ISI با ضرایب تاثیر بالا به چاپ رسیده است.

معاون پژوهش و فناوری واحد تهران مرکزی اظهار داشت: دکترآریا فرد در سال 2016 و 2017 موفق به چاپ مقالات درمعتبرترین مجلات شیمی به نام های:Journal of the American Chemical Society و Communication Chemicalشده است .

وی در خاتمه بیان داشت:گروه شیمی واحد تهران مرکزی در حال حاضر در تمامی مقاطع تحصیلی کارشناسی ، ارشد و دکتری تخصصی و با دارا بودن تجهیزات دستگاهی مناسب در تمامی گرایش ها دارای دانشجو است.

دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

کد خبر: 759300

وب گردی

وب گردی