سفر مدیرعامل کانون به بوشهر

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه دور دوم سفرهای استانی خود طی روزهای 30 و 31 فروردین 96 به استان بوشهر سفر می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده در اولین روز از سفر خود به این استان ابتدا دیداری را با مصطفی سالاری استاندار بوشهر خواهد داشت و در ادامه در نشستی با مربیان مراکز فرهنگی‌ هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر به گفت‌وگو می‌نشیند.

وی هم‌چنین در نوبت عصر در دیداری پای صحبت‌های اعضای نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری کانون این استان خواهد نشست و در ادامه از نمایشگاه محصولات فرهنگی کانون بازدید به عمل می‌آورد.

شرکت در برنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی بوشهر با عنوان «شونشینی» از دیگر برنامه‌های اولین روز سفر مدیرعامل است.

بر همین اساس در دومین روز از این سفر نیز مدیرعامل کانون و هیات همراه او از کتاب‌خانه سیار روستایی بخش دشتستان در شهر برازجان بازدیدی خواهند داشت و در ادامه از نزدیک در جریان فعالیت‌های مراکز فرهنگی‌هنری ثابت کانون برازجان و گناوه قرار می‌گیرد.

گفتنی است در این سفر مجتبی دانشور مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل، محسن حموله رییس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی و علی‌اصغر باقرزاده مدیرکل آموزش و پژوهش کانون علیرضا حاجیان‌زاده را همراهی می‌کنند.

دریافت کننده: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 759304

وب گردی

وب گردی