جمشیدی: هدفمان همسو شدن با گلف جهانی است

رییس اداری پشتیبانی فدراسیون گلف ایران گفت: امیدوارم این دوره از کلاس ها مفید باشد و به بهترین شکل برگزار شود.

مهرداد جمشیدی در گفت و گو با ایسکانیوز در خصوص برنامه های فدراسیون گلف و حضور مربی خارجی گفت: کیم بالد وین مربی استرالیایی اصل که در حقیقت مربی فدراسیون جهانی PGA و بین المللی است، که همکاری تنگاتنگی با بحرین سازمان توسعه گلف جهانی دارد. این مربی چندین سال است که مربی تیم ملی سنگاپور هستند.

وی ادامه داد: طبق دعوت فدراسیون گلف ایران و ابلاغی که از طرف مرکز توسعه گلف جهانی صورت گرفت، این مربی به مدت 12 روز برای برگزاری کلاس های آموزشی برای بالابردن سطح کیفی گلف کشور به ایران خواهند آمد. 4 تا ورکشاپ را برای ما برگزار می کنند؛ اول، تیم ملی بانوان/ دوم، تیم ملی آقایان در همه رده های سنی و مربیان ملی/ سوم، سایر مربیان و مدرسین فدراسیون/ چهارم، گروهای عمومی بازیکنان و مربیان درجه 3 فدراسیون، از تاریخ 1 لغایت 12 اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می شود.

سرپرست دبیری فدراسیون گلف ایران افزود: این کلاس ها هر دوسال یک بار به درخواست فدراسیون جهانی برای بالابردن و به روز شدن اطلاعات گلف بازان و مربیان ما برگزار می شود. ما دوره های مختلفی را برگزار خواهیم کرد تا اطلاعات روز دنیا را به دست آوریم و همسو، همگام با گلف جهان پیش برویم. سال های قبل این کار با حضور مربیان یونانی و اسکاتلندی صورت گرفت.

جمشیدی در خصوص تامین هزینه کلاس ها بیان کرد: هزینه های اسکان و حضور مربی خارجی به عهده فدراسیون گلف ایران است؛ ولی بعدها از طریق فدراسیون جهانی و سازمان توسعه گلف جهانی پرداخت می شود. به غیر از اعضای تیم ملی سایر گروه ها هزینه ناچیزی که برای حضور در کلاس ها پرداخت می کنند. امیدوارم این دوره از کلاس ها مفید باشد و به بهترین شکل برگزار شود و نتیجه اش را در مسابقات بین المللی که از 15 تا 20 اردیبهشت ماه در تهران و در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می شود ببینیم.

خبرنگار: صدف خالقی - انتشاردهنده: پورعرب

602

کد خبر: 759319

وب گردی

وب گردی