فدراسیون ورزش های همگانی  به عنوان برترین فدراسیون انتخاب شد

فدراسیون ورزش های همگانی برای  اقدامات ارزنده در توسعه ورزش بانوان از سوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان فدراسیون برتر انتخاب شد. 

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی ، در نشست تخصصی « تبیین راهبردهای ورزش بانوان در برنامه ششم توسعه »، فدراسیون ورزش های همگانی در بخش فدراسیون هایی که زیر مجموعه معاونت ورزش همگانی فعالیت دارند از سوی فریبا محمدیان معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به عنوان فدراسیون برتر در ورزش بانوان انتخاب و از فعالیت های این فدراسیون در توسعه ورزش بانوان تقدیر بعمل آمد.

در متن این تقدیرنامه خطاب به علی مجدآرا رییس و میترا روحی نایب رییس بانوان فدراسیون آمده است: حضور موفق در میادین ورزشی یکی از ارزشمندترین افتخاراتی است که هر کشور بدان می بالد و به یقین توسعه و پیشرفت در این عرصه ، مرهون تلاش بی دریغ مسئولین خدوم و دلسوزی می باشد که همواره جهت تعالی و ارتقاء جایگاه میهن عزیزمان قدم برداشته و خدمتگزاری را افتخاری بزرگ برای خویشتن می دانند. اینک از عنایات ارزشمند جناب عالی در توسعه ورزش بانوان آن حوزه قدردانی نموده و از خداوند منان آرزوی توفیق و سلامت در تمامی مراحل مختلف زندگی را مسالت می نمایم.

همچنین الهه غیناقی رییس هیأت ورزشهای همگانی استان گلستان ، مریم بخشی رییس هیأت ورزشهای همگانی استان گیلان و نسرین شاکری فر نایب رییس بانوان هیأت ورزش های همگانی استان اصفهان به عنوان معاونین برتر ورزش بانوان در استانهای سراسر کشور انتخاب شدند.

نشست تخصصی« تبیین راهبردهای ورزش بانوان در برنامه ششم توسعه » با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، فریبا محمدیان معاون امور ورزش بانوان ، نواب رییس بانوان فدراسیون ها و مسوولین ورزش بانوان استان ها صبح روز گذشته در هتل المپیک تهران برگزار شد.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده: پورعرب

602

کد خبر: 759324

وب گردی

وب گردی