«مردان ارباب جمشید» در  خانه هنرمندان نقد می شود

نشست نقد و بررسی فیلم مستند «مردان ارباب جمشید» به کارگردانی پگاه آهنگرانی و درنا مدنی روز چهارشنبه 30 فروردین ماه در خانه هنرمندان برگزار می‎شود.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر رسیده، در این جلسه از ساعت ۱۷ با نمایش فیلم آغاز می‌شود و سپس از ساعت۱۸:۳۰ با حضور پگاه آهنگرانی و درنا مدنی کارگردانان فیلم و علی علایی به عنوان منتقد مورد نقد و بررسی قرار می‎گیرد.
فیلمبرداری این فیلم مستند که در حال حاضر در سینماهای گروه هنر و تجربه در حال اکران است، سال گذشته در محله ارباب جمشید تهران انجام شد.
مستند «مردان ارباب جمشید» مضمونی اجتماعی دارد و درباره سرگذشت هنرورهای سینما است که سال‌ها در حوزه سینما حضور داشتند و به فعالیت پرداختند.
این فیلم نخستین کارگردانی مشترک آهنگرانی و مدنی است و هر دو، پیش از این تجربه ساخت فیلم‌های کوتاه و مستندی را در کارنامه خود داشته‌اند. تهیه‌کنندگی این فیلم را سید امیر سیدزاده بر عهده داشته است.
در خلاصه داستان مستند «مردان ارباب جمشید» آمده است :«مردان ارباب جمشید» فیلمی است درباره گروهی از عاشقان سینما که آن جرقه معجزه‎گر در وجودشان نگرفت و در حاشیه ماندند. فیلمی درباره مردانی که سال‌ها سیاهی‌لشگر این سینما بوده‌اند و همچنان عاشق فیلم مانده‌اند.
عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: پگاه آهنگرانی و درنا مدنی، تصویر بردار: حمیدرضا اکبری، صدابردار: میثم حسنلو، صداگذار: آرش قاسمی، عکاس: شهرزاد هاشمی و تهیه کننده: امیر سیدزاده.
دریافت: رضایی/ انتشار: سلیمی
501500

کد خبر: 759338

وب گردی

وب گردی