آصفری: قالیباف گزینه نهایی جمنا نیست

آصفری با تاکید بر این که جمنا در دقیقه نود یک کاندیدای واحد معرفی خواهد کرد، با تکذیب خبر اجماع نیروهای انقلاب روی قالیباف در واکنش نسبت به آرای بیشتر وی در نظرسنجی‌ها گفت: این نظرسنجی‌ها بیشتر جنبه نظرسازی دارد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدحسن آصفری، عضو ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در بیان علل ورود برخی از اعضای جمنا به‌ طور مستقل به عرصه انتخابات و عدم پایبندی آنها به تعهدی که نسبت به این جبهه در جهت حفظ وحدت بین اصولگرایان داشتند، به انتخاب گفت: تمام این عزیزانی که وارد عرصه انتخابات شده‌اند، جزء جبهه نیروهای انقلاب هستند اما مطمئنا در زمان خودش جریان نیروهای انقلاب به کاندیدای واحد خواهد رسید.

وی افزود: اگر برخی از اعضای جمنا برای حضور در عرصه انتخابات ثبت‌ نام کرده‌اند، به منزله این نیست که تا آخر خواهند ماند و صد درصد نیروهای انقلاب در دقیقه نود برای معرفی کاندیدای واحد به اجماع خواهند رسید. بنابراین برخی آقایان برای ورود به صحنه رقابت انتخاباتی ثبت‌ نام کرده‌اند تا در مناظرات به نیروهای انقلاب کمک کرده و موارد مختلف را مورد تحلیل و بررسی قرار بدهند و مردم را آگاه کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این که ممکن است از بین رئیسی و قالیباف یکی به نفع دیگری کنار برود، تصریح کرد: بدون تردید کاندیدای انتخاباتی جریان انقلاب یک نفر خواهد بود و هر کدام از آقایانی که برای ورود به عرصه انتخابات ثبت‌ نام کرده‌اند، در مرحله نهایی به نفع این فرد کنار خواهند رفت.

این عضو جمنا در مورد انتشار اخباری مبنی بر به اجماع رسیدن جمنا روی قالیباف به عنوان کاندیدای واحد این جبهه تاکید کرد: خیر، چنین خبری تایید نمی‌شود البته آقای قالیباف هم جزء مجموعه بوده که مورد تایید جمنا قرار گرفته است ولی مطمئنا نیروهای جبهه انقلاب یک نفر بیشتر برای انتخابات معرفی نخواهند کرد.

وی در پاسخ به این که بین رئیسی و قالیباف کدام یک شانس بیشتری برای حضور در صحنه انتخابات در قالب کاندیدای واحد جمنا را دارد، خاطرنشان کرد: انتخابات موج است و پیش‌بینی در مورد نتیجه آن نیاز به گذر زمان دارد. بنا بر این ما باید کمی جلوتر برویم تا بتوانیم اظهار نظر کنیم. البته این نظرسنجی‌هایی که در شرایط کنونی انجام می‌شود، هیچ‌کدام پایه و اساسی ندارد که بتوان بر اساس آنها اظهار نظر کرد؛ ضمن‌ این که این نظرسنجی‌ها بیشتر جنبه نظرسازی دارد. به همین دلیل باید منتظر بمانیم تا با گذشت زمان واقعیت‌ها روشن‌تر شده و مشخص ‌شود که کدام یک از این آقایان از اقبال مردمی بالاتری برخوردار است.

منبع: ایسنا

303/300

کد خبر: 759347

وب گردی

وب گردی