دانشگاه آزاد اسلامی باعث توسعه همه جانبه در کشور شده است

سرپرست بانک ملی استان قم در دیدار با رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم ،این دانشگاه را باعث توسعه همه جانبه در کشور دانست.

به گزارش ایسکانیوز، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم در این دیدار گفت:«با توجه به طرح تجمیع ساختمانهای دانشکده پزشکی و علوم پایه و آزمایشگاهها در ساختمان در حال احداث مجتمع پردیسان ،ارائه خدمات آزمایشگاهی به صورت متمرکز انجام خواهد شد .

دکتر محمد رضا یوسفی خاطر نشان کرد : توسعه مراکز تحقیقاتی و پژوهشی در غالب مرکز ساها و با عنوان سامانه آزمایشگاههای همکار آزاد با پیشرفته ترین دستگاهها و تجهیزات همزمان در سراسر کشور در این واحد دانشگاهی نیز در حال ارائه خدمات تخصصی است که به جهت محدودیت های فیزیکی ،با مشارکت بانک ملی در صدد تکمیل ساختمان پردیسان و تبدیل آن به مرکز ساها و دانشکده پزشکی و علوم پایه خواهیم بود.

وی ادامه داد :ارائه تسهیلات قرض الحسنه کم بهره به کارکنان و دانشجویان را از جمله اقدامات موثر در بانک ملی برشمرد و خواستار همکاری در این خصوص شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم از گسترش رشته های علوم پزشکی در آینده نزدیک خبر داد و بیان داشت: با توجه به قدمت و پتانسیل دانشکده پزشکی این واحد دانشگاهی در صدد گسترش رشته های علوم پزشکی مقطع تحصیلات تکمیلی خواهیم بود.

سرپرست بانک ملی استان قم نیز گفت:دانشگاه آزاد اسلامی باعث توسعه همه جانبه در همه زمینه های علمی ، اقتصادی ،فرهنگی و اجتماعی در سراسر کشور شده است و بانک ملی می تواند پشتوانه محکمی در کنار دانشگاه باشد.

صادق زاده در ادامه بیان داشت : در راستای تفاهم نامه بانک ملی با دانشگاه آزاد اسلامی آماده هر گونه همکاری با واحد قم در جهت گسترش فضاهای فیزیکی و مراکز تحقیقاتی هستیم .

وی ادامه داد:خدمات متمایز بانک ملی به مشتریان و بویژه به قشر دانشگاهی مد نظر مدیران این حوزه خواهد بود.

در این دیدار دکتر فرزاد بهروزی معاون اداری و مالی واحد قم نیز گفت : دانشگاه آزاد اسلامی موسسه ای خصوصی با منافع عام است که درآمد دریافتی آن فقط از طریق شهریه دانشجویان تامین می شود و هیچگونه کمک دولتی ندارد.

در این جلسه در خصوص ارائه تسهیلات قرض الحسنه به کارکنان و اعضای هیات علمی و دانشجویان ،خدمات تکمیلی باجه مستقر در مجتمع پردیسان ،استقرار باجه و خود پرداز در ساختمان 15 خرداد و نصب خود پرداز در درمانگاه نور تصمیماتی اتخاذ شد.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی/انتشار:آخوندی

کد خبر: 759377

وب گردی

وب گردی