ایجاد دو رشته جدید در واحد نیشابور دانشگاه آزاد اسلامی

رشته های مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد و روان شناسی در مقطع کارشناسی به رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور اضافه شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر جمشید مهرزاد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد نیشابور دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص این موضوع اظهار کرد: پیگیری جهت جذب 15 رشته جدید نیز در مقاطع مختلف که تعدادی از آنها در مراحل ثبت نهایی است ادامه دارد و به زودی به رشته های تحصیلی دانشگاه افزوده می شود.

مهرزاد در ادامه به ارائه گزارشی از فعالیت های حوزه آموزش و تحصیلات تکمیلی درسال 95 پرداخت و افزود : یکی از مواردی که مورد توجه این حوزه مراجعه زیاد دانشجویان و اساتید و تکریم و احترام ارباب رجوع و رضایت مندی آنها است.

وی جذب هیات علمی با مرتبه استادی و دانشیاری به تعداد 20 نفر و ارتقای هرم هیات علمی از طریق تشکیل منظم کمیته ارتقا وانجام ترفیعات معوقه و به روز شدن ارتقای اعضای هیات علمی دانشگاه را از دیگر فعالیت های حوزه آموزش و تحصیلات تکمیلی بیان کرد و افزود : حضور منظم مدیران گروههای آموزشی و تشکیل کمیته ارزشیابی و فعال سازی دانشکده ها از نظر آموزشی نیز در برنامه های کاری سال گذشته بود که با موفقیت انجام شد.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی/انتشار:آخوندی

کد خبر: 759381

وب گردی

وب گردی