بازدید بازرسان سازمان سما از مدارس و آموزشکده های سما لاهیجان و سیاهکل

مراکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل میزبان بازرسان سازمان سما و دبیر شورای نظارت و هماهنگی سازمان سما استان گیلان بود تا مدارس و آموزشکده های این معاونت مورد بررسی قرار گرفته ، تا ضمن برطرف کردن مشکلات ، مجموعه بتواند با توان بیشتری در مسیر خدمت رسانی در عرصه آموزش و پژوهش گام بردارد.

به گزارش ایسکانیوز، در جریان این بازدید دکتر سعید فرشاد مشاور عالی سازمان سما و دکتر مجتبی معظمی مدیر حراست این سازمان به همراه دکتر رحمت علی صابری حقایق دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان از مدارس و آموزشکده های سما لاهیجان و سیاهکل دیدن نمودن و از نزدیک در جریان کارهای انجام گرفته و مشکلات پیش رو قرار گرقتند و برای برون رفت از مشکلات برنامه ریزی کردند.

پس از بازدید و سرکشی مدارس و آموزشکده های سما لاهیجان و سیاهکل، جلسه ای به میزبانی معاونت دانشگاه در امور سما لاهیجان و سیاهکل برگزار گردید. در این جلسه مدیران مدارس ، روسای آموزشکده ها و کارکنان سما لاهیجان و سیاهکل حضور داشتند ، مهندس محسن فلاح راد معاون دانشگاه در امور سما لاهیجان و سیاهکل در سخنانی ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان ، ازپیگیری کارهای سما و برطرف کردن مشکلات این مرکز تقدیر و تشکر نمود، وی افزود:«پرکاری و تلاش خستگی ناپذیر کارکنان سما لاهیجان و سیاهکل را از مهم ترین ویژگی های مثبت این مرکز آموزشی فرهنگی می باشد و تا امروز اگر پیشرفتی در این مرکز صورت گرفته است و توانسته ایم افتخارات زیادی کسب کنیم به خاطر کوشش بیش از حد همکاران پرتلاشم بوده و لازم می دانم در این جلسه از آنان تشکر و قدردانی کنم» .

وی در ادامه از زحمات آقایان رستم قاسمی و جواد نجار تمیزکار معاونین قبلی این مرکز به خاطر زحمات و تلاش های بی وفقه شان برای پیشرفت مجموعه سما قدردانی نمود اظهار داشت:«امید است با توجه به ظرفیت بالای دانشگاه آزاد و معاونت سما کارها با همان شتاب و کیفیت به پیش برود تا بتوانیم در عرصه آموزش عالی و همچنین مدارس به عنوان برندی در سطح شهرستان لاهیجان باشیم». فلاح راد سپس گزارش مختصری از روند کارهای انجام گرفته در سما لاهیجان و سیاهکل ارائه نمود.

در ادامه دکتر فرشاد مشاور عالی سازمان سما در سخنانی ابتدا انتصاب محسن فلاح راد به سمت معاونت سما لاهیجان و سیاهکل را به وی تبریک گفت و برای وی در پیشبرد اهداف سازمانی آرزوی موفقیت نمود. وی در ادامه خاطرنشان کرد :»در بازدید از مراکز سما استان احساس می شود هنوز خیلی فاصله داریم تا انتظارات سازمان سما تحقق پیدا کند و اظهار امیدواری نمود با کمک هم بتوانیم برای ارتقای این مجموعه تلاش نماییم و روزی شاهد درخشش بیشتر سما در سطح جامعه باشیم».

فرشاد همدلی و همکاری ، وجدان کاری، کار تشکیلاتی و پرهیز از سیاسی کاری های رایج در جامعه را باعث رونق سما دانست و افزود: «همه باید با احترام به قانون و چهارچوب اخلاق ، محیطی با نشاط به وجود آوریم تا بتوانیم در جهت اهداف اصلی سازمان سما حرکت نماییم».

در ادامه این جلسه هر کدام از کارکنان و مدیران به بیان دغدغه ها و انتظارات شان از سازمان سما پرداختند که در پایان دکتر صابری حقایق و دکتر فرشاد ضمن پاسخ به این دغدغه ها قول پیگیری آنها در سازمان سما را دادند.

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 759384

وب گردی

وب گردی