نقش توجه به تولید در مبارزه با قاچاق

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه توجه به تولید، اشتغال و کار آفرینی در مبارزه با قاچاق نقش آفرین است، گفت: تمرکز بر ظرفیت های داخلی و درونی کشور حرکت در مسیر تحقق راهبرد اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش ایسکانیوز،دار اسکندر مومنی در بیست و سومین همایش سراسری معاونان و مدیران ادارات مرکزی و شعب استان‌های بانک قوامین با اشاره به شعار سال ( اقتصاد مقاومتی ؛ تولید- اشتغال) اظهار کرد: یکی از اهداف بانک‌ها باید اتخاذ سیاست‌هایی در راستای کمک به تولید و اشتغال باشد. تسهیل فرایند تجارت، تولید و توجه به کارآفرینی و اشتغال در مبارزه با قاچاق بسیار کار آمد و موثر است.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه راه حل عبور از مشکلات، تمرکز بر ظرفیت‌های درونی کشور است، گفت: اتخاذ این رویکرد به معنای حرکت در مسیر تحقق راهبرد و رویکرد «اقتصاد مقاومتی» است.بانک‌ها باید با نگاه به ظرفیت‌های موجود، به کارگیری منابع انسانی کار آمد و متعهد برای رسیدن به اهداف تلاش کنند.

مومنی با بیان اینکه جلب اعتماد شهروندان و سپرده‌گذاران باید از اهداف اولویت‌دار نظام بانکی باشد،اظهارکرد: اگر اعتماد مردم به بانک‌ها از بین برود، نظام بانکی دچار بحران و ضربه می‌شود چراکه بالاترین سرمایه نظام بانکی، اعتماد مردمی و جلب اعتماد مردمی و سپرده‌گذاران بزرگترین نقطه عطف در نظام پولی و بانکی است.

مومنی با تاکید بر اینکه عزم همگانی باید تلاش برای رونق چرخ اقتصاد و تولید کشور باشد،گفت: اقدامات خلاقانه و کاربردی در جذب منابع و سرمایه‌گذاری موثر است علاوه بر این به تامین امنیت سرمایه گذار نیز باید توجه شود.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه برای پیشبرد اهداف باید به رویکرد جهادی و انقلابی متوسل شد، اظهارکرد: رویکرد و اقدام جهادی باید توام با ایده، اندیشه و عمل جهادی باشد .

وی تاکیدکرد: نظام بانکی باید با تمرکز بر مشتری مداری و خدمات‌دهی مطلوب به سمت جلب سرمایه‌گذاری و در آمدهای دراز مدت برود.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به نقش تبلیغات و استفاده از ظرفیت‌های رسانه گفت: صرفا تمرکز بر تبلیغات کافی نیست و همواره باید با مردم صادق بود. لازم است پیش از توجه به تبلیغات به ارائه خدمات جدید بانکی به فراخور نیاز روز اندیشید.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، مومنی با بیان اینکه اداره بانک‌ها و نظام مالی باید بر پایه منطق اقتصادی و ضوابط و قوانین بانکی باشد،گفت: مدیران و مسئولان بانک قوامین به ارائه مطلوب‌ترین خدمات به مشتریان بیندیشند و در این راستا گام بردارند، تمام تلاشها باید برای ارتقای اعتماد مردم باشد.

منبع: ایسنا

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

700/308

کد خبر: 759395

وب گردی

وب گردی