برگزاری کارگاه های آموزشی هنری و فنی برای دانشجویان واحد های  استان گیلان دانشگاه آزاد اسلامی

کارگاه «  توانمند سازی و توسعه مهارت های مدیریتی » با حضور جمعی از اعضای هیات علمی واحد ها و مراکز آموزشی استان گیلان به همت شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به میزبانی واحد رشت در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در حاشیه برگزاری این کارگاه ، دکتر اکرم رحمانی رئیس شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و پاسداشت فرارسیدن روز ارتش، گفت: آماده سازی مدیران آینده و بازآموزی منابع انسانی برای یک حرکت چابک و چالش برانگیز در دنیای پررقابت امروز ضرورتی انکار ناپذیر است. این مهم به ویژه برای زنان شاغل که بخش عمده ای از نیروی کار سازمان های خدماتی ، صنعتی و آموزشی راتشکیل می دهند، سرچشمه موثری برای تغییر ، قدرت مداری، بقاء رشد و توسعه این گروه و سازمان محسوب می شود.

وی ادامه داد: توانمندسازی زنان در سطوح دانشی ، نگرشی و عملیاتی در زمینه کارکردهای مدیریتی همگام با استفاده صحیح و بجا از ظرفیت ها و استعداد های موجود، می تواند بستر رشد و توسعه و بهبود سازمانی را در ابعادی وسیع فراهم آورد.

دکتر رحمانی خاطر نشان کرد: شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در راستای اجرای یکی از وظایف اصلی شورا، اقدام به برگزاری دوره « توانمند سازی و توسعه مهارت های مدیریتی » جهت ارتقای دانش مدیریتی دانشگاهی و احراز پست های مدیریتی ویژه هیات علمی و کارکنان زن واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان کرده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه این دوره دارای12 کارگاه آموزشی 3ساعته است، تصریح کرد: دوره «توانمند سازی و توسعه مهارت های مدیریتی » با هدف افزایش دانش نظری از طریق معرفی و تشریح ابعاد نظری و مفهومی حوزه های مدیریتی، ارتقای مهارت عملی از طریق ارائه آزمون ها، ابزارهای سنجش و تمرین های عملی و بازآموزی و توانمندسازی از طریق جلسات هم نشستی و ارائه بحث و گفتگو پیرامون موفعیت های واقعی تجربه شده برگزار خواهد شد.

دکتر رحمانی همجنین افزود: شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در نظر دارد کارگاه های آموزشی هنری و فنی برای دانشجویان دختر جهت توانمندسازی حرفه ای و فنی وهنری آنان با همکاری اداره میراث فرهنگی وآموزش فنی وحرفه ای استان برگزار کند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی ، زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان شاغل در پست های مدیریتی و غیرمدیریتی با مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در شته های فنی_ مهندسی، علوم پزشکی ، علوم انسانی و علوم پایه هستند.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی/انتشار:آخوندی

کد خبر: 759411

وب گردی

وب گردی