صادقی:  حضور جهانگیری در انتخابات به توصیه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان است

عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جهانگیری مطابق توصیه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در انتخابات ثبت نام کرد.

به گزارش ایسکانیوز، محمود صادقی با اشاره به حضور معاون اول ریاست جمهوری در انتخابات اظهار داشت: همان طور که رسانه ای هم شد، حضور آقای جهانگیری در کنار رئیس جمهور در انتخابات سال 96 به توصیه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان بود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: با این حساب کاندیداتوری اسحاق جهانگیری هماهنگ با روحانی صورت گرفته است.

وی در خصوص احتمال انصراف جهانگیری از کارزار انتخابات گفت: بر حسب شرایطی که پیش آید در خصوص انصراف تصمیم گیری می شود.

این نماینده مجلس عملکرد جریان نیروی های مردمی انقلاب را ارزیابی کرد و اظهار داشت: خروجی جمنا با فضایی که از آنها تلقی می شد تفاوت بسیاری دارد، به نظر می رسد جمنایی ها از تفرقی که سالها به آن گرفتار بودند، خارج شدند و توانسته اند ماموریت اصلی خود را که انجسام، وحدت و رسیدن به کاندیدای واحد است را محقق کنند.

عضو هیات رئیسه فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خانه ملت، اظهار داشت: صحبت های آقای میرسلیم کاندیدای حزب موتلفه در خصوص فرآیند جمنا انتقادات داشت این صحبت ها از سوی حزب استخوان دار جریان اصولگرایی مطرح می شود که نشان می دهد وحدت در جمنا به سختی امکان پذیر است.

302/302

کد خبر: 759446

وب گردی

وب گردی