برگزاری جلسه تکریم و معارفه روسای دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان

طی حکمی از سوی دکتر علیرضا حسنی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه ازاد خراسان جنوبی اقای فرامرز روشندل به عنوان سرپرست دانشگاه ازاد اسلامی شهرستان نهبندان منصوب شد و از زحمات دکتر خزاعی رئیس اسبق دانشگاه ازاد نهبندان تقدیر و تشکر به عمل آمد .

به گزارش ایسکا نیوز،معارفه اقای فرامرز روشندل طی مراسمی باحضور مهندس نظافت فرماندار شهرستان نهبندان ، دکتر علیرضا حسنی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه ازاد اسلامی خراسان جنوبی ،حجت الاسلام و المسلمین دکتر تابعی ،رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهای ازاد اسلامی خراسان جنوبی ،جمعی از اساتید دانشگاه ازاد اسلامی استان خراسان جنوبی و شهرستان نهبندان ، جمعی از مدیران و روسای شهرستان ، اعضای شورای اسلامی شهرستان ،روسای دانشگاهای شهرستان ،دانشجویان شهرستان و جمعی از مردم شهرستان نهبندان در محل سالن نور شهرستان نهبندان برگزار گردید و اززحمات دکتر خزاعی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آمد .

در این مراسم مهندس نظافت فرماندار شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از حضور همه مهمانان بویژه مهمانان استانی و اعضای محترم شرکت کننده در جلسه و تقدیر و تشکر از زحمات چندین ساله دکتر خزاعی وتبریک به مناسب ماه رجب اظهار نمود : دانشگاها مبدا تحول جامعه می باشند و باید دانشگاهها هم به لحاظ تعلیم و هم به لحاظ تربیت از دید تزکیه غنی شوند .در ادامه اشاره کرد که باید کیفی سازی دانشگاها را در دستور کار قرار دهیم .

نماینده عالی دولت خاطر نشان کرد : امروزه ما مواجه هستیم با سیل عظیمی از جوانان داشجوی بیکار در کشور که این خود به رشد نرخ بیکاری کمک می کند .وی در ادامه اشاره کرد : مشکل بیکاری مشکل کشور ما است نه مشکل دولت و باید دانشگاهها به سمت و سوی دانشگاهای کاربردی و مهارت آموزی بروند .

در پایان تصریح کرد : حضور این جمعیت در سالن نور شهرستان ،نشان از رضایت مندی و تلاشهای دکتر خزاعی در شهرستان نهبندان می باشد و از رئیس دانشگاه ازاد استان خواسته می شود که حمایتهای لازم و کافی خود را در خصوص دانشگاه ازاد نهبندان مثل گذشته داشته باشند .

در این جلسه دکتر خزاعی رئیس سابق دانشگاه ازاد نهبندان گزارش کامل و مبسوطی از اهم اقدامات و برنامه های انجام شده را در طول مدت خدمت انجام شده در شهرستان نهبندان ارائه نمود و از همه دست اندر کاران اداری شهرستان تقدیر و تشکر نمود .

لازم به توضیح می باشد دکتر حسنی رئیس دانشگاه ازاد اسلامی استان گزارشی از اهم اقدامات و فعالیتهای انجام شده را در حوزه شهرستان مثبت ارزیابی نمود و از خدمات دکتر خزاعی تجلیل به عمل آورد .

منتشر کننده:امین محمودی نیا

کد خبر: 759510

وب گردی

وب گردی