افتتاح مرکز نوآوری و شتاب دهی پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مهندس محسن هاشمی

معاون عمرانی و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قبل از جلسه هم اندیشی واحدهای مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران مرکز نوآوری و شتاب دهی این پارک را افتتاح کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه آزاد اسلامی بعد از ظهر روزگذشته جلسه هم اندیشی با واحدهای مستقر و شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مهندس محسن هاشمی، معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
مهندس محسن هاشمی و ابراهیم واشقانی فراهانی قبل از آغاز این جلسه، مرکز نوآوری و شتاب دهی این پارک را افتتاح و از واحدهای مستقر در این پارک دیدن کردند.
در این بازدید دانشجویان، فارغ التحصیلان و اعضای هیات علمی فعال در واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان محصولات خود را معرفی کردند.

در این مرکز نوآوری 32 واحد فناور و شرکت دانش بنیان وجود دارند. همچنین 420 تقاضا برای پیوستن به این پارک وجود دارد که 370 تقاضا تاکنون بررسی شده و در فازهای دیگر این پارک مستقر خواهند شد.

در حاشیه این مراسم، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برای توسعه فعالیت های واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان تفاهم نامه ای امضا کردند.خبرنگار: مهرنوش زارعی/انتشار:آخوندی

200/204

کد خبر: 759512

وب گردی

وب گردی