رقیبان نمایندگان کشورمان در روز نخست معرفی شدند

نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا از فردا (چهارشنبه) با برگزاری رقابت‌های 5 وزن آغاز و ولی‌پور، صدری، نژاد کته‌سری، مومن‌زاده و شجاعی به عنوان نخستین نمایندگان کشورمان بر روی شیاپچانگ می‌روند.

به گزارش ایسکامیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور 246 تکواندوکار از 22 کشور آسیا از ساعت 14:30 (به وقت تهران) در «آتی‌راو» قزاقستان با رقابت‌های اوزان 45- و 48- کیلوگرم در گروه پسران و اوزان 42-، 44- و 63- کیلوگرم در گروه دختران آغاز و پس از 3 روز به پایان می‌رسد.

در روز نخست این رقابت‌ها مبینا نژاد کته سری دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان 2016 در وزن 42- کیلوگرم به مصاف «بائونتیتا کومساوات» از تایلند می‌رود که در صورت پیروزی و پس از آن به مصاف برنده دیدار فیلیپین و چین تایپه خواهد رفت. مهلا مومن‌زاده دارنده مدال طلای قهرمانی جهان و آسیا در وزن 44- کیلوگرم نیز در اولین مبارزه خود با «بیوری آن» تکواندوکار کره‌جنوبی مبارزه می‌کند. در آخرین مبارزه گروه دختران در روز نخست زهرا شجاعی دارنده دو مدال نقره رقابت های قهرمانی جهان و آسیا در وزن 63- کیلوگرم رو در روی «فروزا سادیکوا» از ازبکستان قرار می‌گیرد.

هدایت تیم ملی دختران کشورمان برعهده اعظم درستی به عنوان سرمربی ونیلوفر صفریان، معصومه محمدیان و محبوبه محمدنژاد به عنوان مربی در کنار درستی حضور دارند.

درگروه پسران نیز امیر ولی پور تکواندوکار وزن 45- کیلوگرم کشورمان (دارنده مدال طلا و نقره قهرمانی جهان و آسیا) در مبارزه نخست خود می‌بایست «گیووآنی یانی» تکواندوکار لیبیایی را از پیش رو بردارد و پس از آن رو در روی برنده دیدار کره‌جنوبی و ویتنام قرار بگیرد. حمیدرضا صدری نیز در وزن 48- کیلوگرم در گام نخست می‌بایست «میرزابیک بوتائو» ازبکستانی را از پیش رو بردارد و پس از آن با برنده پیکار فیلیپین و لیبی مبارزه کند.

هدایت تیم ملی تکواندو پسران کشورمان برعهده وحید عبداللهی (سرمربی) است و حسین کریمی، سعید رمضانی و رشید فتاحی بعنوان مربی در کنار عبدالهی حضور دارند. محمدرضا زوار نیز مدیر فنی تیم می‌باشد.

کد خبر: 759524

وب گردی

وب گردی