رونمایی بزرگ ترین خودرو ساز چینی از  اتومبیل  ورزشی ام جی

شرکت صنعت خودروسازی شانگهای (سایک موتور- shanghai inautomotive dustry corp) امروز از یک اتومبیل ورزشی دو درب «ام جی»(MG) رونمایی کرد و غول های خودرو ساز جهان در این کشور را که بزرگ ترین بازار خودرو جهان محسوب می شود به مبارزه دعوت کرد.

به گزارش ایسکانیوز، این اتومبیل درب های آن با الهام گرفتن از بال زنبور طراحی شده است و به طرف بالا باز می شود.
«زانگ لیانگ» (zhang liang) مدیر برنامه ریزی شرکت سایک موتور در جمع خبرنگاران گفت: این شرکت قصد دارد با معرفی برندهای کاملا داخلی خود به بازار چین ، فروش خود را 2 برابر کند.
لیانگ افزود: ام جی (MG) برند شرکت ورشکسته انگلیسی MG ROVER است که اکنون به شرکت چینی سایک موتور تعلق دارد.
علاوه بر این خودرو که برای نخستین بار به بازارهای جهانی معرفی می شود، اتومبیل هایی مانند ام جی جی اس، آرایکس 5، ایی آر ایکس 5، زد اس، ایی 950، رووی آی 6 (ROEWE i6) که طراحی و ساخت آن در کشور چین انجام شده در این نمایشگاه عرضه می شود.
به گزارش ایرنا، ۵۰ درصد سهام ام جی موتور تبریز متعلق به ایران و مابقی متعلق به شریک چینی آن سایک موتور است.
سایک موتور هم اکنون با شرکت ام جی پارس موتور تبریز قرارداد همکارِی دارد و قرار است در اواسط سال جاری میلادی 2 مدل خودرو روانه بازار ایران کند.
غول های خودرو ساز جهان توانمندی های خود را در نمایشگاه بین المللی خودرو شانگهای 2017 به نمایش گذاشتند.
در این نمایشگاه که در شهر شانگهای چین برپا شده است، بیش از یک هزار و صد شرکت خودروسازی چینی و حدود 300 خودرو ساز خارجی شرکت کرده اند.
زانگ لیانگ مدیر برنامه ریزی سایک موتور گفت: موفقیت چین در گرو موفقیت در بازارهای داخلی و خارجی است و هر دو بازار بسیار مهم هستند بنابراین طراحی اتومبیل های جدید به گونه ای است که مناسب تمامی بازارها باشد. ‌‌‌
«شاو جینگتی» مهندس و طراح ارشد اتومبیل های ام جی سایک موتور نیز در جمع خبرنگاران گفت: اتومبیل های نسل جدید دیگر تنها وسیله حمل و نقل نیستند بلکه باید به کسب وکار مشتری نیز کمک کند و با ترکیب تمامی فناوری های جدید کار کردهای متنوعی را به مردم ارایه دهند.
وی افزود : نسل جدید ام جی نه تنها دارای بدنه بسیار قوی و طراحی بی نظیر است بلکه مبتنی بر اینترنت بوده و کارکردهای بی نظیری به مشتریان عرضه می کند.
در این نمایشگاه همچنین دیگر برند متعلق به این خودرو ساز بزرگ به نام مکسوس (maxus) نیز از اتومبیل D90 خود رونمایی کرد.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 759526

وب گردی

وب گردی