یک رویداد بین‌المللی فرهنگی-تئاتری در اردیبهشت‌ماه

برنامه تبادل فرهنگی-تئاتری ( Theatricultural Exchange Program) با همکاری عمارت روبرو و گروه تئاتر بوهمی با هدف ایجاد فرصتی برای تبادل فرهنگ و شیوه‌های کار بین نسل جوان هنرمندان نمایشی در نقاط مختلف جهان، اردیبهشت‌ماه و همزمان با بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی در تهران برگزار می‌شود. 

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی عمارت روبرو، در این رویداد بین‌المللی که برای اولین بار در ایران برگزار می‌شود، هنرمندانی در رشته‌های مختلف مانند کارگردانی، بازیگری، طراحی صحنه و لباس، تئاتر فیزیکال، پرفرمنس و... با گذراندن زمان در کنار یکدیگر و تبادل راهکارهای خلق یک اثر هنری، فرهنگ‌های یکدیگر را به اشتراک می‌گذارند.

از جمله برنامه‌های این رویداد، دیدن آثار نسل جوان تئاتر، معرفی هنرمندان شرکت‌کننده و ارائه‌ی آثار و تجربیات خود برای دیگر شرکت‌کنندگان در برنامه، همچنین زمینه‌سازی برای تولید کارهای مشترک بینافرهنگی است.

برنامه تبادل فرهنگی-تئاتری، به دلیل ماهیت بین‌المللی خود بدون ترجمه و به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد و به همین دلیل توانایی مکالمه و آشنایی متوسط با زبان انگلیسی پیش‌نیاز شرکت در این برنامه است.

گفتنی است «برنامه تبادل فرهنگی-تئاتری» به سرپرستی فریبرز کریمی از16 تا 22 اردیبهشت 96، همزمان با بیستمین دوره‌ی جشنواره بین‌اللمللی تئاتر دانشگاهی ایران در تهران و در عمارت روبرو برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر نسخه پی‌دی‌اف متن کامل فراخوان را دریافت، و پس از مطالعه دقیق آن نسبت به شرکت در این پروژه اقدام نمایند.
دریافت: رضایی/ انتشار: سلیمی
501500

کد خبر: 759560

وب گردی

وب گردی