اولین سمپوزیوم سلامت مکمل‌های  ورزشی برگزار می‌شود

اولین سمپوزیوم یک روزه سلامت‌ مکمل‌های ورزشی 26 تا 28 اردیبهشت در مرکز همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز هدف از برگزاری این سمپوزیوم ساماندهی و فرهنگ‌سازی مکمل‌های ورزشی است و همزمان با پنجمین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی که به بحث سندروم متابولیک و ارایه آخرین یافته‌های علمی مرتبط با کنترل آن می‌پردازد، در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

مکانیسم تاثیر مکمل‌های ورزشی، آنالیز مکمل‌های ویژه کاهش وزن، آنالیز مکمل‌های ویژه افزایش توده عضلانی، تداخلات مکمل‌ها در فازهای گوناگون تمرینی، آنالیز سیستم‌های گوناگون تمرینی برای انواع تیپ‌ها بدنی، مکانیسم تاثیر پیتایدهای نوین در ورزش و دوره‌بندی مکمل‌ها بر اساس تیپ‌های بدنی از جمله سرفصل‌های این سمپوزیم یک روزه است.

چهار دوره گذشته همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی با تاکید بر موضوعاتی چون تجویز و مصرف منطقی مکمل‌های ورزشی، سلامت مکمل‌های ورزشی، جایگاه مکمل‌های غذایی و رژیمی در سلامت زنان، مادران و کودکان و تولید و واردات مکمل‌‌ها در راستای ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی کشور و بهبود سلامت جامعه برگزار شد و امسال رویکرد جدی‌تری در ارایه مباحث مد نظر شورای سیاست‌گذاری قرار گرفته است.

همچنین 5/14 امتیاز بازآموزی برای گروه‌های هدف پنجمین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی، شامل دکترای حرفه‌ای پزشکی عمومی و پزشک عمومی شاغل در طرح خانواده، کارشناسی و کارشناسان ارشد رشته علوم تغذیه، دکترای حرفه‌ای داروسازی و داروسازی بالینی، گروه‌های داخلی (فوق تخصص گوارش بالغین) در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این همایش می‌توانند با شماره‌های 6-88203845 تماس بگیرند.

منتشر کننده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 759603

وب گردی

وب گردی