نقوی حسینی: کمیسیون امنیت ملی هفته آینده از مرزهای شرقی کشور بازدید می کند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اعضای این کمیسیون در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته آینده از مرزهای شرقی کشور بازدید می کنند.

به گزارش ایسکانیوز، سیدحسین نقوی حسینی در تشریح جلسه صبح امروز هیات رئیسه و روسای کمیته های کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: پیرو دو جلسه بحث و گفت وگوی مفصل پیرامون موضوع سال یعنی راه ها و روش های احقاق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و تاکید کمیسیون بر بررسی های دقیق، تعیین نقشه راه و راهکارهایی که امکان تحقق و عملیاتی شدن دارد و تاکید اعضای کمیسیون مبنی بر ورود عملیاتی به موضوع که خروجی مشخص داشته باشد، در این جلسه حدود سه ساعته نیز بحث مفصلی صورت گرفت و تصمیماتی اتخاذ شد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست امروز مقرر شد که کمیسیون امنیت ملی مجلس با مسئولیت رئیس کمیسیون موضوع اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را با محوریت سه بحث اصلی؛ امنیت اقتصادی،گسترش همکاری های اقتصادی با دیگر کشورها و مبارزه با قاچاق؛ پیگیری و با برنامه ریزی جهت نشست های تخصصی با دستگاه ها و بازدیدهای لازم، جمع بندی صورت گیرد. لازم به توضیح است که کمیته امنیت کمیسیون دبیری موضوع را به عهده خواهد داشت.

وی گفت: همچنین بنا بر این شد که روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته آینده بازدید از مرزهای شرقی با حضور بروجردی رئیس کمیسیون،رئیس کمیته امنیت و اعضای کمیسیون انجام شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت وگو با خانه ملت، ادامه داد: در نشست امروز این کمیسیون مقرر شد که جهت بررسی گزارش پنجم وزارت امور خارجه از روند اجرای برجام و قرائت پیش نویس گزارش شش ماهه دوم کمیسیون از روند اجرای برجام توسط کمیته هسته ای، کمیسیون جلسه فوق العاده را در روز (یکشنبه 3 اردیبهشت ماه) ساعت 6:30 صبح برگزار کند.

خبرنکار:علی درخشان

کد خبر: 759618

وب گردی

وب گردی