آیین تجلیل از پیشکسوتان کارگر هنرمند

فرهنگسرای کار به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر "هفتمین  جشنواره فرهنگی هنری کارگرایرانی" را  برگزار می کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای کار، براساس مصوبات ستاد گرامیداشت هفته کارگر ، هفتمین جشنواره فرهنگی هنری کارگرایرانی" توسط مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 و فرهنگسرای کار و با مشارکت و نهادهای مرتبط با کار و کارگر برگزار خواهد شد.

فرهنگ سرای کار براساس ماهیت و هویت تخصصی برنامه ها و فعالیت های تخصصی خود در حوزه کار و کارگر «هفتمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی» را به منظور تکریم و تجلیل از مقام شامخ کارگران هنرمند و تجلیل ازچهره های کارگری فعال درحوزه فرهنگ و ادب برگزار می کند. این برنامه شامل بخش های متنوع فرهنگی، هنری ، معرفی آثار برتر فرهنگی ،هنری ، ادبی و کاروکارآفرینی اقشارکارگری در بخش های مختلف و سخنرانی مدعوین ویژه و فعال در عرصه های کارگری در برنامه همراه خواهد بود .

از جمله سخنرانان ویژه دراین مراسم علیرضا محجوب نماینده محترم مجلس شورای اسلامی ،دبیر کل خانه کارگر و دبیر ستاد مرکزی گرامیداشت هفته کارگر و حجت الاسلام والمسلمین ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر خواهد بود .

اینجشنواره در تاریخ یکشنبه 10 اردیبهشت ماه ساعت 16 الی 18 در خیابان آزادی، نبش خیابان استاد معین، سالن اجتماعات شهرداری منطقه 9 برگزار می شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 66029060 فرهنگسرای کار تماس حاصل کنند.

دریافت کننده: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 759646

وب گردی

وب گردی