اقتصاد اولویت اول دیدگاه دانشگاهیان در برنامه نامزدهای ریاست جمهوری

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با شرکت در یک نظرسنجی که از سوی روابط عمومی این دانشگاه درباره برنامه‌های نامزدهای انتخابات صورت گرفت، اولویت اول خود را اقتصاد اعلام کردند.

به گزارش ایسکانیوز، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: در نظرسنجی که در کانال تلگرامی دانشگاه گذاشته شد، اعضای کانال، اقتصاد را اولویت خود برای برنامه‌های آتی نامزدهای ریاست جمهوری برشمردند.

سید امیررضا حسینی نژاد افزود: در این نظرسنجی که با عنوان "در برنامه‌های نامزدان ریاست جمهوری کدام اولویت مدنظر شماست؟"و با گزینه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، ایجاد نشاط اجتماعی، سیاسی، سلامت و تندرستی درج‌شده بود، شرکت‌کنندگان اولویت اول را اقتصادی و گزینه‌های ایجاد نشاط اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و سلامت و تندرستی را در رده‌های بعدی انتخاب کردند.

وی بیان کرد: در طی 3 روز از درج این نظرسنجی، اولویت اقتصادی با اختلاف بسیار زیاد و با نسبت 83 درصد نسبت به گزینه‌های دیگر انتخاب شرکت‌کنندگان بوده است.

حسینی نژاد درج اخبار داغ انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بدون طرفداری از کاندیدای خاص و طبق قانون را یکی دیگر از برنامه‌های کانال تلگرامی دانشگاه دانست و اظهار کرد: معتقدیم با توجه به اعضای زیاد کانال دانشگاه و دنبال کردن مطالب آن توسط اساتید، کارکنان و دانشجویان باید در این فضا بر شورونشاط انتخابات افزود و درج اخبار و رویدادهای انتخابات می‌تواند عامل مهمی در دستیابی به این هدف باشد.

وی گفت: نظرسنجی‌ها از قشر فرهیخته دانشگاهی می‌تواند ملاک خوب و قابل برداشتی برای مسئولان دست‌اندرکار باشد.

دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

کد خبر: 759665

وب گردی

وب گردی