مهارت‌افزایی سربازان نیروی انتظامی از اولویت‌های ناجا

جانشین معاون تربیت و آموزش ناجا گفت: آموزش‌هایی که سربازان در دوره‌ها فرار می‌گیرند،تصنعی و نمایشی نیست و در راستای تامین نظم و امنیت کشور است. لذا مهارت‌افزایی سربازان نیروی انتظامی از اولویت‌های ناجا به شمار می آید.

به گزارش ایسکانیوز، سردار علیرضا جهانگیری در مراسم جشن سردوشی سربازان مرکز آموزش شهید باهنر کرمان با بیان اینکه هیچ کلمه‌ای در اسلام زیباتر از سربازی نیست، گفت: امروز، سربازان در لباس نیروی انتظامی در کسوت خدمتگذاری به میهن به کار گرفته می‌شوند و طبق فرمایش گهربار امام علی(ع) زینت کشور خواهند بود.

وی به نقش سربازان در تامین نظم و امنیت کشور با توجه به گستردگی موقعیت جغرافیایی کشور اشاره و اظهارکرد: سربازی از جایگاه ارزشی و مقام بسیار رفیعی برخوردار است.

جانشین معاون تربیت و آموزش ناجا، تامین امنیت را مهمترین هدف پلیس دانست و گفت: بدون شک توانمندی بالای نیروی انتظامی، کشور را به یک جزیره امن در منطقه تبدیل کرده است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، جهانگیری با اشاره به فعالیت دو ساله قرارگاه جهادی آموزش، خاطرنشان کرد: این قرارگاه، در سال جاری فعالیت خود را با رویکرد جدید و متناسب با شرایط ماموریت های ناجا اجرا میکند.

منبع: ایسنا

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

700/308

کد خبر: 759698

وب گردی

وب گردی