یکی از کمبودهای موجود در دانشگاهها و مدارس فقدان رشته های تولیدی وکاربردی است

اعضای هیأت رئیسه،کارکنان ودانشجویان این واحد دانشگاهی در راستای افزایش روحیه اعتماد به نفس در جوانان از موسسه علامه مجلسی نطنز بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ضیاءانصاری ،مسئول این موسسه درجمع دانشگاهیان ضمن تقدیر وتشکر از سرپرست واحد نطنز، در ابتدا در خصوص روند شکل گیری وایجاد موسسه علامه مجلسی نطنز که مرکز نگهداری بچه های بی سرپرست وبدسرپرست می باشد مطالبی را بیان کردند.
انصاری ،رئیس هیأت موسس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز،در ادامه در مورد نحوه تاسیس وراه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز سخنانی را ایراد نمود.
رئیس هیأت موسس واحد نطنز تصریح کرد: یکی از کمبودهای موجود در سیستم آموزشی کشور خصوصاً در مدارس ودانشگاهها ،عدم وجود رشته های تولیدی،صنعتی وکاربردی است .ان شاءالله متولیان سیستم آموزشی با نصب العین قراردادن شعار سال 96 که توسط مقام معظم رهبری به سال«اقتصاد مقاومتی -تولید واشتغال» نامگذاری شده است،بتوانند رشته هایی را ایجاد کنند که دانش آموزان ودانشجویان بعد از فراغت از تحصیل بتوانند کسب وکاری تولیدی ایجاد کنندکه با این اقدام توانسته اند علاوه بر تولید کالاهای ایرانی ،آمار بیکاری قشر تحصیل کرده را در جامعه کاهش دهند.
رئیس موسسه علامه مجلسی در حاشیه بازدید دانشگاهیان از مجموعه آثار هنری وصنایع دستی بچه ای این موسسه عنوان کرد که این بچه ها با وجود نداشتن سایه پدر ومادر واقعی خود توانسته اند با تکیه بر روحیه اعتماد به نفس خود ،چنین آثاری را از خود خلق نمایند.پس شما دانشجویان در شرایط امروزی جامعه که تقریباً همه امکانات فراهم است هرگز ناامیدی را به خود راه ندهید.

خبرنگار و دریافت کننده: آخوندی

200

کد خبر: 759702

وب گردی

وب گردی