رحیمی : صلاحیت افراد نامزد برای انتخابات شورای شهر تهران هنوز نهایی نشده است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همچنان روند احراز صلاحیت های کاندیداها در دست بررسی است گفت: صلاحیت افراد نامزد برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران هنوز نهایی نشده و هفته آینده مشخص خواهد شد.

علیرضا رحیمی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر استان تهران در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز با بیان اینکه آنچه که برای هیئت نظارت بر انتخابات امری مهم محسوب می شود عملکرد ثبت نام شوندگان برای حضور در انتخابات شورای شهر تهران است گفت: یکی از مواردی که مورد مراقبت وتوجه قرار گرفته دارد فعالیت های تبلیغاتی زودرس است وتخلفات تبلیغاتی که قاعدتا اگراز مصادیق تخلف باشد حتما مورد رسیدگی قرار می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه هنوز لیست نهایی احراز صلاحیت ها نهایی نشده مطابق قانون تخریب کاندیداها و تبلیغات زود هنگام توسط حامیان یا شخص خود کاندیدا تخلف محسوب شده و ما نسبت به این امر طبق قانون عمل خواهیم کردو با خاطیان برخورد خواهد شد.

نماینده مردم تهران در ادامه افزود:تا روز انتخابات هم درفضای مجازی وهم در فضای حقیقی تخلفات تبلیغاتی مورد مراقبت وتوجه هیئت نظارت خواهد بود.

رحیمی در پایان با واکنش به گمانه زنی هایی که برخی رسانه ها نسبت به تایید برخی افراد و انتشار اسامی آنها در فضای رسانه ای صورت گرفته تاکید کرد: صلاحیت احراز شده کاندیدا هنوز نهایی نشده و هفته آینده مشخص خواهد شد.

خبرنگار:علی درخشان،/تاییدکننده:سرلک

کد خبر: 759747

وب گردی

وب گردی