نمره دولت در بخش کشاورزی چند است؟

قائم مقام خانه کشاورز گفت: این روزها انتقادات زیادی به بخش کشاورزی دولت می شود، اما به جرات می‌توان گفت عملکرد دولت یازدهم در بخش کشاورزی موفقیت آمیز بوده و می‌توان نمره 19 از 20 را برای این بخش از دولت قائل شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ عنایت الله بیابانی در نشست خبری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی، ژنتیک و اصلاح نژاد دام اظهار کرد: نباید این نمایشگاه تنها منوط به همین چند روز باشد، باید خروجی‌های این نمایشگاه به موسسه‌های تحققیقاتی جهان فرستاده شود و نسبت به آن با حساسیت عمل کرد و به روز شویم.

وی تصریح کرد: همه باید تلاش کنند، امروز خانواده کشاورزی در این نمایشگاه جمع هستند و باید کمک کنند تا ثمرات این نمایشگاه به بخش‌های مختلف کشاورزی سود برساند.

قائم مقام خانه کشاورز کشور در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه امروز نمره دولت تدبیر و امید در بخش کشاورزی چند است و آیا می‌توان این دولت را موفق به حساب آورد؟ گفت: این روزها شاید انتقادات زیادی به بخش کشاورزی دولت نشانه می‌رود، اما به جرات می‌توان گفت عملکرد دولت یازدهم در بخش کشاورزی موفقیت آمیز بوده است.

بیابانی ادامه داد: کمبودهایی از گذشته در بسیاری از بخش‌های کشاورزی کشور وجود داشت، اما اینها را نباید به پای این دولت گذاشت و دولت روحانی در این بخش نمره قبولی می‌گیرد؛ هرچند در بخش بازرگانی کشاورزی همچنان با مشکل مواجه هستیم، اما نمره این دولت در بخش کشاورزی از ۲۰ عدد ۱۹ خواهد بود.

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:

402

کد خبر: 759749

وب گردی

وب گردی