مصوبات جلسات  هیات انتخاب و خرید کتاب اعلام شد

مصوبات جلسات 567 و 568 هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام و نزدیک به 23 میلیارد ریال کتاب از ناشران خریداری شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جلسات ٥٦7 و ٥٦8 این هیات ، ٨53 عنوان در ١١6200 نسخه به مبلغ 22966400000 (بیست و دو میلیارد و نهصد و شصت و شش میلیون و چهارصد هزار) ریال جهت خرید تصویب شد.

همچنین در این جلسات تعداد 31 عنوان کتاب گویا در قالب لوح فشرده به تعداد 3150 نسخه برای خرید تصویب شده اند. عناوین کتاب‌های مصوب، در تارنمایی به نشانی http://mof.farhang.gov.ir/fa/home/book بارگذاری شده است.

بر اساس این گزارش، مراحل تحویل کتاب و سایر مدارک به شرح زیر است:

الف) ناشران بعد از اطلاع از تصویب عناوین ارسالی شان همراه با کتاب‌های مصوب به میزان اعلام شده، به انبار کتاب واقع در جاده مخصوص کرج، کیلومتر ١٠، روبروی شهاب خودرو، خیابان نخ زرین، خیابان شهید جلال، روبروی صنایع آموزشی (هنرستان پیام شهید)، مراجعه کرده یا با شماره ٥١-٤٤٥٤٥١٤٩ تماس بگیرند و پس از تحویل کتاب‌ها و دریافت رسید انبار، طی مراجعه به امور مالی معاونت امورفرهنگی وزارتخانه (اتاق ٣٢٥)، مدارک زیر را به مسئول ذی ربط تحویل دهند که شامل:

رسید انبار ٢ برگی (نسخه ذی حسابی و امور مالی)، کپی پروانه نشر معتبر (در زمان دریافت حواله، پروانه نشر حداقل تا ٢ ماه آینده دارای اعتبار باشد)، کپی کارت ملی و کپی شناسنامه ناشر، فاکتور فروش رسمی سربرگ ناشر، اعلام شماره حساب در یکی از بانک های ملی به نام صاحب پروانه نشر، ارائه تصویر کد اقتصادی (سازمان ها، شرکت ها و موسسات)،

ب) ناشرانی که بخشی از مصوبات‌شان جزو انتخاب‌های کانون فرهنگی مساجد است، قبل از مراجعه به انبار عمومی، برای تحویل عناوین مربوطه، به انبار این نهاد واقع در جاده مخصوص کرج، تهرانسر، بلوار گلها، مجتمع سازمان نهضت سواد آموزی، انبار مرکزی ستاد اقامه نماز (آقای بی پروا) مراجعه کرده یا با شماره ٤٤٥١٩٢٣٢ و ١٤٧٤٤٠١-٠٩١٢ مراجعه کنند.

ج) ناشران هنگام دریافت رسید انبار، حتماً به تطبیق اطلاعات مندرج در آن با مشخصات کتاب بپردازند تا درصورت مغایرت‌های احتمالی، مراتب مورد رسیدگی قرار گیرد، در غیر این صورت اعمال تغییرات در مراحل بعدی میسر نخواهد بود.

د) مهلت مراجعه به انبار و تحویل کتاب و مدارک تا ٣ ماه بعد از اعلام در سایت است. از این رو باتوجه به اقتضائات اداری – مالی معاونت، مراجعات بعد از مهلت مقرر مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد.

ه) جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های دفتر تحویل کتاب و برگزاری جلسات ٣٨٥١٣٠٤٩ ، دفتر تنظیم حواله خرید کتاب ٣٨٥١٢٨٥٠، دفتر امور مالی ٣٨٥١٢٩٩٤ اتماس حاصل کنند.

دریافت کننده: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 759759

وب گردی

وب گردی