برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید در عمل به حمایت از کار، تولید، اشتغال و محصول ایرانی اعتقاد داشت

دویست و پنجمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ابتدای این جلسه گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید در عمل به حمایت از کار، تولید، اشتغال و محصول ایرانی اعتقاد داشت.

میرزاده با اشاره به لزوم ترویج خرید محصول ایرانی به ویژه محصولات دانش بنیان، گفت: باید فرهنگ خرید کالای ایرانی نهادینه شود.امیدوارم مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری مقابله با قاچاق کالای خارجی هم به کمک این فرهنگ سازی آمده و گامی بلند برای تولید و اشتغال برداشته شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برخی اخبار جعل، کذب و بعضا خنده دار در برخی رسانه ها، گفت: سنت های شکل گرفته در برخی رسانه ها در خبرسازی، جعل و دروغ پراکنی مصداق تقلید از سنت های خبری آمریکائی و اسرائیلی است چرا که از انسان های مسلمان و مومن چنین اکاذیب و اتهاماتی بر نمی آید.

بخشنامه مراکز مطالعاتی و توسعه آموزش اجرا می شود

دکتر حسین زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از کمیسیون شماره یک هیات رئیسه، گفت: پیرو دستور ریاست دانشگاه بخشنامه مراکز مطالعاتی و توسعه آموزش (EDC) استان ها و دفاتر توسعه آموزشی (EDO) واحدها در حوزه رشته های غیر پزشکی آماده و بررسی شده است که مقرر شد به مرحله اجرا گذاشته شود.

در ادامه جلسه بر اساس گزارش کمیسیون شماره 2 هیات رئیسه مقرر شد اداره کل دانش آموختگان با همکاری سایر حوزه ها نسبت به تدوین دستور العمل بایگانی دیجیتال پرونده های دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کند.

همچنین در این جلسه گزارشی از طرح تجمیع ساختمان های واحد تهران جنوب و علوم پزشکی ارائه شد و ضمن تشکر از اقدامات حوزه معاونت عمرانی مقرر شد در ادامه طرح تجمیع هفت پردیس دانشگاه آزاد اسلامی با سرعت بیشتری پیگیری شود.

دکتر صحافی مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات و مهندس برزگر دبیر شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز در این جلسه گزارشی در خصوص طرح یکپارچه سازی سامانه های نرم افزاری دانشگاه آزاد اسلامی ارائه دادند که با توجه به مصوبه شورای راهبردی فناوری اطلاعات وارتباطات کلیات آن تدوین و مورد تایید قرار گرفت.

همچنین دراین جلسه با پیشنهاد مهندس سلیمی مدیر کل تجهیزات وپشتیبانی دانشگاه مصوب شد در راستای حمایت از اقتصاد دانش بنیان و اقتصادمقاومتی برای تامین کالاهای مورد نیاز دانشگاه، محصولات دانش بنیان دانشگاه در اولویت خرید واحدها قرار گیرد.

کارت های اعتباری خرید از سامانه آزاد اکسپو در اختیار کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی قرارمی گیرد

در این جلسه مقرر شد کارت های اعتباری خرید از سامانه Azadexpo.ir که فروشگاه مجازی محصولات دانش بنیان دانشگاه است، دراختیار کارکنان دانشگاه قرار گیرد.

بنا به پیشنهاد مدیر کل امور شاهد و ایثارگران هدیه ایثار همچون گذشته به کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه پرداخت خواهد شد.

در پایان جلسه رئیس دانشگاه بر همکاری همه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه امور پژوهشی و اقتصاد دانش بنیان تاکید کرد و خواستار اجرای نظرات دکتر ولایتی در توسعه امور پژوهشی پیشرفته و جذب نخبگان در دانشگاه آزاد اسلامی شد. بر این اساس مقرر شد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه در این خصوص در چارچوب برنامه های مصوب دانشگاه اقدامات لازم را معمول دارند.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار:آخوندی

204/200

کد خبر: 759789

وب گردی

وب گردی