تخصیص بودجه برای اشتغال دانشجویان/ کار دانشجویی 2 برابر شده است

معاون دانشجویان امور داخل وزارت علوم از تخصیص بودجه برای اشتغال دانشجویان خبر داد و تاکید کرد، کار دانشجویی درسال گذشته 2 برابر شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ابوالحسن ریاضی، معاون دانشجویان امور داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: با توجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شد و اهداف وزارت علوم، امسال کارگروه ویژه‌ای را برای بحث کارآفرینی و اشتغال فعال کرده ایم که در شورای سازمان، پیشنهاد اختصاص بودجه‌ای در صندوق رفاه برای بحث اشتغال و فعالیت‌های دانشجویی که منجر به مشارکت بیشتر برای مشاغل می‌باشد، عنوان کرده ایم.

او ادامه داد: یکی دیگر از کارهای که صورت گرفته بحث افزایش کار دانشجویی به میزان ۲ برابر است. در جلسات معتددی که با دانشگا‌ه‌ها داشته ایم بنا داریم در سال جاری از ظرفیت دانشگا‌ه‌ها برای انجام امور جاری استفاده بیشتری شود.

ریاضی افزود: امسال با استفاده از مرکز مشاوره بحث کارآفرینی را در قالب خانه همیاران تحت صندوق رفاه کارگروه ویژه‌ای دنبال خواهیم کرد.

معاون دانشجویان امور داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: امیدواریم ظرف ماه آینده یک برنامه عملیاتی با دانشگا‌ه‌ها البته با تخصیص اعتباری برای فعالیت‌های پشتیبانی لازم انجام شود.

منبع: باشگاه خبرنگارن جوان

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار:اخوندی

204/200

کد خبر: 759806

وب گردی

وب گردی