تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی برادران دانشگاه آزاد اسلامی  هشتگرد

آئین تکریم و معارفه مسول بسیج دانشجویی برادران دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد با حضور دکتر سید شاپوررضا شجاعی رئیس واحد ، دکتر حسین عسگری مسول بسیج دانشجویی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ، دکتر ولی اله کوهدار معاون آموزشی ، دانشجویی و فرهنگی واحد و جمعی از دانشجویان ، اساتید و کارمندان بسیجی در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر شجاعی، رئیس واحد هشتگرد در این مراسم گفت: واحد هشتگرد یک واحد دانشگاهی نو پا بوده و بالطبع بسیج دانشجویی نیز در این واحد قدمت فعالیت زیادی نداشته اما در دو سال گذشته با فعالیت های خوبی که دانشجویان بسیجی داشته و ما نیز در حد توان آنان را در انجام امورات حمایت کرده ایم و شاهد بودیم که این حمایت ها و تلاش های بسیجیان مثمر ثمر بوده که موجب شد سال گذشته بسیج دانشجویی واحد هشتگرد به عنوان پایگاه بسیج دانشجویی نمونه در کل کشور برگزیده شود.

او ادامه داد: این مسئله موجب بالارفتن سطح انتظارات از بسیج دانشجویی شده و این عزیزان نیز باید با پرداختن به برنامه های محتوایی فعالیت های چشمگیرتری را از خود نشان داده و از حضور تنها در برنامه های مناسبت محور که در بازه های زمانی کوتاه رخ داده و تاثیر بسزایی نیز بر روی مخاطب ندارد تا حدودی کناره گیری کند.

او با اشاره به رسالت های بسیج دانشجویی گفت یکی از این اقدامات مثبت و خداپسندانه اردوی های جهادی بوده که دانشجویان بسیجی این واحد برای چهارمین دوره پیاپی در این اردوها اقدامات مثبتی راانجام داده اند و اینجانب نیز با تمام توان از اقدامات محتوایی از جمله اردوهای جهادی حمایت کرده و خواهم کرد.

شجاعی گفت: دانشجویان بسیجی بایستی در عرصه علمی سرآمد بوده و از این پتانسیل بسیجی بودن و مراتب بالای علمی جهت تاثیر گذاری بر سایر دانشجویان استفاده نمایند و یکی از این عرصه های علمی فضای مجازی بوده که امروزه بسیار در میان نسل جوان طرفدار داشته و بسیجیان نیز باید در این عرصه فعالیت های چشمگیری را از خود نشان دهند.

در ادامه دکتر حسین عسگری ضمن تشکر از دکتر شجاعی به جهت حمایت هایی که در مدت مسولیت از بسیج دانشجویی داشته از دانشجویان بسیجی خواست تا با رعایت قانون و مقررات دانشگاه مسولین دانشگاه را در جهت نیل به اهداف مقدس علمی و فرهنگی یاری نموده و برای دانشگاه به عنوان یک یار مثبت عمل کند.

او بابیان اینکه بسیج دانشجویی که تشکل سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی بوده اما کارکرد سیاسی ندارد گفت بسیج دانشجویی هیچگاه در دانشگاه از حزب و گروه خاص سیاسی حمایت نکرده و نخواهد کرد و آرمان های بسیج دانشجویی آرمان انقلاب اسلامی ، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب است.

مسول ناحیه بسیج دانشجویی با اشاره با بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با دانشجویان گفت جامعه دانشگاهی باید دارای نشاط باشد و این نشاط به سه بخش نشاط معنوی ، نشاط علمی و نشاط سیاسی تقسیم می شود که بسیج دانشجویی به عنوان راهور در یک مجموعه دانشجویی باید در این مورد که مقام معظم رهبری تاکید دارند داعیه دار و فعال باشد.

در خاتمه این نشست محمد نعیمی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی برادران واحد هشتگرد معرفی و از زحمات احمد نورمحمدی مسول سابق بسیج دانشجویی با اهداء لوحی تقدیر شد.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی / انتشار دهنده: پارسا فرخوی

204/201

کد خبر: 759825

وب گردی

وب گردی