ایران پایگاه صادرات چری در منطقه می شود

مدیرعامل چری گفت : ایران از نظر نیروی انسانی و ظرفیت تولید، توان کافی برای تبدیل شدن به پایگاه صادراتی چری در منطقه را دارد.

به گزارش ایسکانیوز، یین در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت : شرکت چری به عنوان بزرگ ترین صادرکننده خودروهای سواری در چین، در نظر دارد برای ادامه حضور خود در بازارهای جهانی، از توان مهندسی و قطعه‌سازی ایران برای توسعه محصولات آتی خود استفاده نماید.

وی ضمن اشاره به تولید و عرضه خودروهای جدید چری در بازارهای جهانی اظهار داشت : بعد از تیگو 7 که به زودی در بازار ایران هم عرضه خواهد شد، محصولات جدید و متنوع دیگری در حال طراحی نهایی و تولید است. از دیگر برنامه‌های این شرکت برای بازار ایران، ایجاد خط رنگ بدنه جدید در سال نو است که ظرفیت تولید این شرکت را به میزان 120هزار دستگاه افزایش می‌دهد.

مدیرعامل چری تاکید کرد : امروز با رشد قابل‌توجه‌ای که شرکت‌های چینی در زمینه تکنولوژی و کیفیت داشته‌اند، بسیاری از شرکت‌های کره‌ای نگران از دست دادن سهم خود از بازار هستند. برای نمونه می‌توان به کاهش 60 درصدی سهم کیا از بازار خودروی چین در سال گذشته اشاره کرد، هر چند این نگرانی تنها به صنعت خودرو محدود نمی شود.

وی با اشاره به اینکه ایران از نظر نیروی انسانی و ظرفیت تولید، توان کافی برای تبدیل شدن به پایگاه صادراتی چری در منطقه را دارد ، تصریح کرد : ما از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد چرا که از شریک ایرانی خود رضایت کامل را داریم و مانند برادر در کنار همدیگر سختی ها را پشت سر گذاشته و به دنبال موفقیت های بیشتر هستیم.

یین در ادامه با اشاره به توجه خاص چری به خدمات پس از فروش و کسب رضایت مشتریان در این راستا ، خاطر نشان کرد : مشتری در نگاه چری، حکم پادشاه را دارد از این رو به خواسته های مشتری با گسترش شبکه خدمات پس از فروش، بهبود کیفیت و تامین قطعات یدکی مورد نیاز توجه ویژه‌ای داریم.
مدیرعامل چری همچنین به موضوع رقابت با خودروسازان بزرگ در ایران پرداخت و اظهار داشت : چری در بزرگ‌ترین بازار خودرو جهان فعالبت می‌کند که خودروسازان مطرح برای کسب سهم بیش تر در آن در حال رقابت هستند بنابراین با وجود چنین تجربه‌ای، آمادگی کافی برای رقابت با خودروسازان بزرگ در بازارهای دیگر مانند ایران را داریم.

یین افزود : چری قصد دارد با پلت‌فرم های جدید اولین حضور خود را در نمایشگاه فرانکفورت تجربه کند و با همکاری شرکای جدید خود به بازار اروپا و پس از آن به آمریکا راه پیدا کند
در ادامه این نشست خبری ، ژانگ ، مدیرعامل مدیران خودرو که شریک تجاری کمپانی چری در ایران است اظهار داشت : مدیران خودرو برنامه ویژه ای برای توسعه محصولات و سهم بازار خود در بازار ایران دارد که در این راستا با رونمایی و عرضه محصولات جدید سبد محصولات خود را تکمیل خواهیم کرد.

وی افزود : تیگو7 به عنوان یکی از جدیدترین محصولات چری، بعد از ماه مبارک رمضان به صورت رسمی در ایران رونمایی می شود و پس از آن نیز محصول دیگری با نام X55 به عنوان شاسی بلند تازه برند ام‌وی‌ام که هنوز به بازار چین نیز معرفی نشده، در ایران عرضه خواهد شد.
همچنین بهرام شریعت، رییس هیئت مدیره مدیران خودرو نیز در این نشست خبری با اشاره به توجه ویژه شرکت مدیران خودرو به هر دو برند چری و MVM ، اظهار داشت : شرکت مدیران خودرو برای توسعه سهم بازار و عرضه خودروهای اقتصادی و ارزان‌تر برند MVM را تقویت می کند.

مدیرعامل چری با اشاره به اینکه برنامه‌ پنج ساله با محصولات مشخص برای هر دو برند در نظر داریم ،گفت : همچنین برای توسعه سهم بازار در خودروهای با قیمت های بالاتر و لوکس و با امکانات بیش‌تر، محصولات چری را در ایران عرضه می‌کنیم .

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 759856

وب گردی

وب گردی