رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی: حراست ابزاری در اختیار مجموعه مدیران است و مسئولین نباید آن را رقیب خود بدانند

ششمین همایش روسا و مدیران حراست استان کرمان به ریاست دکتر ستاری رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی واحد کرمان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در ابتدای این همایش دکتر بابک آل طه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان مسئولین حراست واحد ها را چشم و چراغ مجموعه دانشگاه دانست و عنوان کرد: سیاست دانشگاه آزاد اسلامی همسو بودن مسئولین حراست با مدیران و مسئولین واحدها و رصد مشکلات درونی و بیرونی دانشگاه توسط این عزیزان است.

آل طه از روسا و مدیران حراست واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان برای تعامل وهمفکری با مسئولین دانشگاه و تلاش برای رفع موانع تقدیر کرد و از ایشان خواست جایگاه واقعی دانشگاه را در مسیر سیاست های کلی آن حفظ نمایند.

دبیر هیات امنای استان کرمان با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی سیاست اصلی دانشگاه آزاد اسلامی را در انتخابات پیش رو حفظ بیطرفی و تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عنوان کرد و گفت: در برهه های زمانی گوناگون که جریان های سیاسی انتخاباتی شکل می گیرند مسئولین حراست دانشگاه با همکاری روسا و مدیران واحد ها، با حفظ بیطرفی و بدور ازهرگونه وابستگی، دوشا دوش مدیران واحد ها، برای حضورو مشارکت حداکثری مردم و دانشجویان در انتخابات گام بر میدارند.

درادامه این همایش دکتر هومن ستاری رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، حراست را چراغ راه واحد های دانشگاهی دانست و عنوان کرد: مجموعه حراست مانند چراغ راهی روشن است که باید خوب ببیند و خوب بشنود تا بتواند به خوبی مدیران دستگاه ها را در هدایت واحد های دانشگاهی یاری دهد.

ستاری حراست را بازوی کمکی مدیران در دانشگاه معرفی کردو گفت: روسای واحد های دانشگاهی با تعامل و همکاری مدیران حراست میتوانند درست تصمیم بگیرند و به موقع پاسخگو باشند.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی تلاش برای حفظ سرمایه های مادی و معنوی واحد های دانشگاهی را از دیگر مسئولیت های مدیران حراست دانشگاه دانست و تصریح کرد: حراست ابزاری در اختیار مجموعه مدیران است و مسئولین نباید آن را رقیب خود بدانند.

ستاری مجموعه حراست دانشگاه آزاد اسلامی را یک خانواده بسیار بزرگ معرفی کرد و گفت: حراست هر مجموعه، کارهای نظارتی و اطلاعاتی را انجام می دهد و اگر مدیران و مسئولان واحد های دانشگاهی بتوانند از خدمات این خانواده بزرگ به خوبی استفاده کنند، مسلماً مسئولان می توانند دوران مدیریتی درخشانی را تجربه کرده و از حاشیه سازی های غرض ورزان جلوگیری کنند.

گفتنی ستاری در سفر یکروزه به استان کرمان علاوه بر شرکت در همایش مدیران حراست این استان، به همراه مسئولین واحد کرمان و مدیران حراست واحد های دانشگاهی استان کرمان، در گلزار شهدای گمنام این دانشگاه حاضر وبا قرائت فاتحه وادای احترام به مقام شامخ این شهدا، قبور مطهر ایشان را غبار روبی کرده و با آرمان های بنیان گذار انقلاب اسلامی و شهدا تجدید بیعت کردند.

ششمین همایش مدیران حراست واحد های دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر هومن ستاری رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور عباس جعفریان مدیر کل حراست استان کرمان و روسا و مدیران حراست این استان برگزار شد.

خبرنگلار و انتشار دهنده:آخوندی

200

کد خبر: 759873

وب گردی

وب گردی