رئیس واحد جویبار عنوان کرد : توجه ویژه به مسائل فرهنگی یکی از مهم ترین اولویت کاری واحد جویبار است

رئیس واحد جویبار در اولین جلسه شورای فرهنگی واحد جویباردر سال 96 گفت : « مسائل فرهنگی اولویت کار ماست ولی در کنار توجه ویژه به مسائل فرهنگی باید به شعار محوری مقام معظم رهبری به تولید و اشتغال هم توجه کرد و دانشگاه با تولید ایده و تعامل خوب با صنعت می تواند در بحث اشتغال همکاری کند».

به گزارش ایسکانیوز، اولین جلسه شورای فرهنگی واحد جویبار با حضور آیت الله محمدتقی نادعلی زاده امام جمعه شهرستان جویبار و مهندس فقیهی بخشدار گیلخواران و اعضای جلسه شورای فرهنگی در سالن جلسات واحد برگزار شد.
دکتر داریوش حمیدی، رئیس واحد جویبار ضمن تبریک سال نو و فرا رسیدن سال 96 به شعار محوری مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت باید با همت بالادر راستای عملیاتی شدن این شعار اقدام کنیم و با بودجه کم کارهای بزرگ فرهنگی انجام دهیم و واحد جویبار همیشه در مسائل فرهنگی در سطح استان پیشتاز بوده است.
وی افزود : «دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ فرهنگی انقلاب اسلامی است و به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان نمود بارز اصل 44 قانون اساسی است و اهتمام ویژه ریاست عالیه دانشگاه و معاونت فرهنگی و اجتماعی نیز با ارسال بخشنامه‌های فرهنگی مشهود است و این دانشگاه عملکرد قابل قبولی در اجرای برنامه های فرهنگی دارد.
آیت الله محمدتقی نادعلی زاده ضمن تشکر از عنایت ویژه مسئولین دانشگاه به مسائل فرهنگی اظهار کرد اساتید دانشگاه نقش ویژه ای در هدایت جوانان دانشجو دارند و قلوب شاگردان برای پذیرش توصیه ها و رهنمودهای استاد محیاست و مقام معظم رهبری با دیدارهای مکرر و جلسات پرسش و پاسخ که با دانشجویان دارند نشان از عنایت ویژه ایشان به دانشگاه هاست.
امام جمعه جویبار خواستار همکاری دانشگاه در بحث مسائل اجتماعی و فرهنگی شهرستان به خصوص آسیب های اجتماعی مانند طلاق شد .
در این جلسه دکتر سکینه غلامپور معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد جویبار و حجت الاسلام والمسلمین ابوالحسن قلی پور گزارشی از عملکرد فرهنگی دانشگاه در سال ۹۵ را ارائه دادند.
در ادامه اعضای جلسه شورای فرهنگی در خصوص برگزاری مناسبت ها و راه اندازی نشریه دانشجویی و اولویت های فرهنگی گفت و گو کردند.

کد خبر: 759921

وب گردی

وب گردی