عزم جدی مجلس برای اصلاح نظام بانکداری کشور

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از عزم جدی مجلس برای اصلاح نظام بانکداری کشور خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، صدیف بدری در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اردبیل با بیان اینکه امسال از طرف مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید-اشتغال مزین شده است، گفت: خوشبختانه عزم جدی در دولت، مجلس و قوه قضائیه وجود دارد که به این موضوع بیش از گذشته عنایت شود.

وی افزود: در حال حاضر فضای خوبی در کشور ایجاد شده است، تا با همکاری قوای سه گانه و کمک بخش خصوصی بتوان قدم‌های عملیاتی در بحث تولید و حل مشکل اشتغال برداشت.

بدری با بیان اینکه باید به سمت و سوی کارشناسی کردن مسائل محوری جامعه برویم، تصریح کرد: اولویت اول ما اصلاح نظام بانکداری کشور است که در این راستا عزم مجلس شورای اسلامی جدی است؛ چراکه مشکلات جدی در سیستم بانکی وجود دارد.

نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوشبختانه دولت در کنترل تورم توفیق داشته است، خاطرنشان کرد: متاسفانه در بحث بانکی نظارت کافی وجود نداشته است و در حال حاضر اقتصاد مشکل کشور است که باید به آن توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه در صنایع کوچک و متوسط توفیقات مطلوبی نداشته‌ایم که این مهم نیازمند عنایت ویژه دولت در سال جاری است، افزود: دیدگاه مسئولان استان نیز باید نسبت به گذشته تغییر کند و دیدگاهشان حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری باشد.

خبرنگار:علی درخشان

کد خبر: 759923

وب گردی

وب گردی