دیدار جمعی از دانشگاهیان واحد لاهیجان به مناسبت روز ارتش با خانواده شهید ایرج بخشی پور

در سالروز 29 اسفند، روز ارتش جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و مجموعه سما لاهیجان به دیدار مادر بزرگوار شهید ایرج بخشی پور رفتند.

به گزارش ایسکانیوز، در این دیدار مهندس محمدحسن باقری پور سلامت مدیر امور دانشجویی واحد، ضمن اشاره به جایگاه ویژه شهید در گفتمان انقلاب اسلامی و دانشگاه آزاد ذکر کرد:« احترام به شهدا و فرهنگ شهادت سرلوحه دانشگاه آزاد اسلامی می باشد، ما نیز به نمایندگی از مجموعه دانشگاهی جهت ابراز ارادت به خانواده شهدا در اینجا حضور پیدا کرده ایم».

وی با اشاره به تدفین پیکر دو شهید گمنام در محوطه دانشگاه افزود:« مادر شهید بودن حتما افتخار بزرگی خواهد بود، رنجی که شما به خاطر از دست دادن فرزند کشیده اید ، ان شاالله در پیشگاه خداوند بزرگ دارای اجر بیشماری خواهد بود».

در این دیدار مادر شهید که 33 سال سوگوار فرزند جوانش بود، سکوت، مظلومیت و کمک کردن به والدین را از خصایص شهید دانسته و افزود:« از همه می خواهم راه خوب را در پیش گرفته ، شهدا و خانواده آنها را فراموش نکنند».

شهید بزرگوار ایرج بخشی پور پس از 18 سال زندگی پرثمر ، در 23 اسفند 1363 در جبهه سومار در حال ارسال اقلام و مواد غذایی در جبهه جنگ بوده مورد اصابت خمپاره دشمن بعثی قرار گرفته و همانند سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبداله حسین در حالی که سر خود را از دست داده بود به دیدار معبود خود شتافت. راهش پر پیرو و گرامی باد.

کد خبر: 759926

وب گردی

وب گردی