بارندگی در محورهای دو استان/ ترافیک روان در جاده ها

رئیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور از بارش باران در محورهای استان بوشهر و خراسان رضوی خبر داد و گفت: ترافیک در همه محورها روان است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، سرهنگ نادر رحمانی با اعلام آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور گفت: طبق آخرین گزارش های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه های کشور هم اکنون در تمامی جاده ها و معابر ترافیک عادی و روان گزارش شده است.

وی افزود: در استان بوشهر و استان خراسان رضوی در اکثر محورها بارش باران به صورت پراکنده گزارش شده که به دلیل بارندگی سطح معابر لغزنده و تردد در مسیرها با کندی انجام می شود.

رحمانی با اعلام اینکه از اواسط هفته گذشته ۹ محور مواصلاتی به دلیل عدم ایمنی کافی مسدود شده بودند افزود: تلاش عوامل پلیس راهور و همچنین عوامل راهداری برای بازگشایی این مسیرها همچنان ادامه دارد.

وی با اعلام اینکه برابر گزارش ها و هشدارهای سازمان هواشناسی در پایان هفته شاهد افزایش میزان بارندگی به ویژه در استان های غربی و دامنه البرز هستیم، افزود: برابر تدابیر اتخاذ شده از سوی عوامل راهداری و همچنین ماموران پلیس راه، تردد در مسیل های سیل گیر و همچنین اطراف رودخانه ها شاهد محدودیت هایی که به صورت محلی اعمال می شود لذا از رانندگان و مسافران درخواست می شود قبل از حرکت در مسیل های بارانی حتما نسبت به اطلاع از وضعیت باز بودن راه ها و همچنین وضعیت آب و هوا اقدام کنند.

رحمانی افزود: در سایر راه ها و مواصلات جاده های مواصلاتی کشور شاهد جو آرام و ترافیک روان هستیم.

دریافت کننده و انتشار:زهره حاجیان

700700

کد خبر: 759955

وب گردی

وب گردی