مراقب سارقان مسافربر باشید/هشدار در مورد سوار شدن مسافرکش های شخصی

معاون اجتماعی خوزستان به افرادی که قصد تردد در شهرها را دارند توصیه کرد از ناوگان حمل و نقل عمومی برای امنیت خود  استفاده کنند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان سرهنگ علی قاسم پور گفت: زورگیری یا سرقت به عنف یکی از خشن ترین شگرد هایی است که برخی از مجرمان برای رسیدن به اهداف خود به آن متوسل می شوند و بدین ترتیب امنیت جامعه را خدشه دار می کنند.

وی با بیان اینکه ارتکاب اینگونه جرائم علاوه بر بعد روانی موجب کاهش احساس امنیت در بین شهروندان می شود، تصریح کرد: پلیس نیز با عوامل اینگونه جرائم به شدت برخورد می کند.

سرهنگ قاسم پور رعایت نکات ایمنی و حفاظتی از سوی شهروندان را موجب کاهش وقوع اینگونه جرائم دانست و بیان داشت: مردم در صورت امکان از سوار شدن در خودروهای شخصی عبوری خودداری کنند.

وی تصریح کرد: برخی از مجرمان تحت عنوان مسافربر با توجه به عدم آشنایی مسافران به محیط اطراف، آنها را به نقاط حاشیه ای شهر کشانده و به زور و تهدید وسایل آنها را به سرقت می برند.

سرهنگ قاسم پور افزود: گروهی دیگر از سارقان در پوشش مسافر با تعارف برخی مواد خوراکی خواب آور به مسافران آنها را بی هوش کرده و اقدام به سرقت اموال آنان می کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان در پایان بر رعایت اصول حفاظتی، امنیتی و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به منظور پیشگیری از این جرائم تأکید کرد.

منتشر کننده : زهره حاجیان

70000

کد خبر: 759982

وب گردی

وب گردی