دومین کنفرانس ملی مهندسی پیشرفته با استفاده از تکنیکهای ریاضی  باحضور معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی به کار خود پایان داد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: برگزاری همایش های علمی توفیق بزرگی است که نباید از آن غافل شد.

به گزارش خبرنگار ایسکا نیوز از ارومیه دکتر عزیز جوان پور در اختتامیه دومین کنفرانس ملی ریاضی که طی دو روز و به میزبانی واحد ارومیه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد دکتر جهانشاهلو، حضور در کنار چهره های علمی را افتخاری بزرگ دانست.

وی میزبانی واحد ارومیه در برگزاری این کنفرانس را مایه افتخار برای این دانشگاه دانست و افزود: این کنفرانس فرصت بسیار مناسبی برای گردهمایی و تبادل علوم برای استادان رشته های فنی و مهندسی و رشته های مرتبط با ریاضی به وجود می آورد و این حرکت، گام بسیار مهمی در عمل به منویات مقام معظم رهبری است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ریاضی یکی از مهم ترین ابزار های مهندسی است گفت: برنامه درسی رشته های ریاضی و مهندسی و رشته های به اصطلاح کم طرفدار، اصلاح شود.

دکتر فرهاد حسین زاده لطفی با اشاره به صحبت های مرحوم دکتر جهانشاهلو گفت: هر کس ریاضی بلد باشد، می تواند به همه موضوع ها ورود داشته باشد.

وی تاکید کرد: ارتباط بین مهندسان ریاضی و فنی عامل بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: منفک بودن صنعت و دانشگاه باید از بین رفته و برقراری ارتباط بین مهندسان ریاضی و رشته های فنی گام مهمی در تحقق این مهم است.

کد خبر: 759983

وب گردی

وب گردی