روند پیشرفت فرآیندهای بانکی پس از لغو تحریم‌ها

راهکارهای رفع موانع تجاری و روند پیشرفت فرآیندهای بانکی پس از لغو تحریم‌ها در چهارمین همایش ایران و اروپا بررسی می شود.

به گزارش ایسکانیوز، همایش تجاری و بانکی ایران و اروپا از سال 1394 تاکنون همه ساله در دو نوبت برگزار شده که امسال نیز چهارمین دوره این همایش در ایران برگزار خواهد شد.

مهمانان چهارمین همایش ایران و اروپا، محمد جواد ظریف - وزیر امور خارجه-، ولی‌اله سیف - رئیس کل بانک مرکزی -، علی طیب‌نیا - وزیر امور اقتصادی و دارایی-، علی دیواندری - رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی و دبیر همایش-، علی ماجدی - سفیر ایران در آلمان - و دیگر مسئولان و صاحب نظران داخلی و خارجی هستند.
همچنین قرار است در این همایش پنل تخصصی بررسی صنعت بانکی حال حاضر ایران به عنوان پنل اصلی و پنل های تخصصی موازی نیز در سالن‌های جانبی با موضوعات بررسی وضعیت روند صنعت بانکی حال حاضر ایران، نظارت بانکی و قانونگذاری استانداردهای بین‌المللی، بال ۲ و ۳، اتصال سیستم بانکی ایران به جامعه بین‌الملل و مسیر‌ پیشرو، چگونگی راه‌اندازی شعب بانک ایرانی در اروپا، مطالبات معوق بانکی، وام‌های غیراجرایی و طرح مساله و راه‌حل‌ها، استانداردهای بین‌المللی حسابرسی و آینده صنعت پرداخت برگزار شود.
هدف از برگزاری این دوره از همایش، مرور وضعیت و شناسایی دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف اقتصادی و شناسایی نقاط ضعف و راهکارهای رفع موانع تجاری با سایر کشورها و همچنین ایجاد فضای مناسب و مستمر جهت معرفی فرصت‌های مهم سرمایه‌گذاری در ایران اعلام شده است.
علاوه بر این محورهای مورد بحث در چهارمین دوره این همایش روند پیشرفت فرآیندهای بانکی و مالی یکسال پس از لغو تحریم‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران در بخش‌های مختلف اقتصادی در کشور عنوان شده است.

این همایش روزهای شنبه و یکشنبه ۹ و ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ در محل مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ برگزار خواهد شد.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 760001

وب گردی

وب گردی