فولاد یک-  استقلال خوزستان 3/ آبی ها فاتح دربی اهواز

در چارچوب مسابقات لیگ برتر خلیج فارس، تیم های فولاد خوزستان و استقلال خوزستان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، این دیدار با نتیجه 3-1 پایان یافت.

به گزارش ایسکانیوز، بازی با عملکرد تهاجمی هر دو تیم آغاز شد و از ابتدای کار دو تیم به دنبال زدن گل و پیش افتادن بودند اما حملات دو تیم خیلی زهردار نبودند و مهاجمین هر دفعه با سد محکم مدافعین روبه رو می شدند. تیم فولاد خوزستان در دقیقه دهم می توانست به گل برسد اما ضربه ساسان انصاری با اختلاف زیاد به بیرون رفت. در ادامه و در دقیقه هجدهم، پاس بلند شریفات در نقطه ای مناسب به ساسان انصاری رسید اما ضربه مهاجم خطرناک فولادی ها با اختلاف کم از کنار دروازه شیخ ویسی به بیرون رفت. بر خلاف روند مسابقه، حرکت عالی حسن بیت سعید از راست و پاس خوب او به مهدی مومنی، او را صاحب فرصت گلزنی کرد و بازیکن خلاق تیم استقلال، با دریبل دو بازیکن و از زاویه بسته، با شوتی پر قدرت دروازه فولاد خوزستان را باز کرد و تیمش را 1-0، در دربی خوزستان پیش انداخت. پس از آن فولاد توپ و میدان را در اختیار گرفت اما توانایی گلزنی را نداشت. نیمه اول با برتری 1-0 استقلال خوزستان پایان یافت.

نیمه دوم به صورت متعادل آغاز شد و در ادامه، تیم فولاد که با یک گل از حریفش عقب افتاده بود، میل به حمله بیشتری داشت. در دقیقه 49 حرکت خوب سروش سعیدی و ضربه خوب این بازیکن، توسط شیخ ویسی به خوبی مهار شد. بازی مقداری آرام دنبال می شد تا اینکه در دقیقه 63، روی پرتاب دستی پیمان شیرزادی، توپ به آلویس نانگ رسید و این بازیکن با چرخشی زیبا، توپ را درون دروازه مرادیان جای داد. تنها پس از گذشت چند دقیقه از گل آبی ها، این تیم فولاد خوزستان بود که به گل رسید. حرکت خوب مجتبی نجاریان که تازه وارد زمین شده بود، ساسان انصاری را در بهترین موقعیت، صاحب فرصت گلزنی کرد و انصاری توپ را وارد دروازه شیخ ویسی کرد. پس از آن حملات فولادی ها ادامه یافت اما آن ها نتوانستند دروازه استقلال خوزستان را برای بار دوم باز کنند. بر خلاف روند بازی، در دقیقه 83، پاس خوب کعبی به بیت سعید رسید و این بازیکن تیر خلاص را به پیکره فولاد وارد کرد. در ادامه نیز فولاد در گلزنی ناتوان نشان داد و بازی با برتری استقلال خوزستان پایان یافت.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:

602

کد خبر: 760007

وب گردی

وب گردی