صبای قم صفر-  سپاهان یک/ نبرد برای چهارمی جذاب تر از همیشه

در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ خلیج فارس دو تیم صبای قم و سپاهان در قم به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه 1-0 به نفع سپاهان به پایان رسید.

به گزارش ایسکانیوز،بازی ارام و بدون اتفاق خاصی شروع شد و بیشتر شاهد جریان داشتن بازی در میانه میدان بودیم. در دقیقه 24 ارسال نویدکیا از میانه زمین و ضربه پشت سر محمدی با فاصله زیادی به اوت رفت. در ادامه و در دقیقه 26 بازی پاس در عمق خوب چپاروف را مجیدی زودتر از محمدی به پای او زد تا کار از کنار دروازه از سر گرفته شود. در دقیقه 29 بازی و در ادامه حملات سپاهان ارسال خطرناک پاپی بعد از سه سر توپ چشم‌نواز را دیوسالار جلوتر از حسن‌زاده با ضربه سر زد و در ادامه شوت محمدی به مجیدی برخورد کرد و دور شد. یک دقیقه بعد سپاهان بهترین موقعیت خود را به دست آورد. سانتر پاپی پس از برخورد به سر هاشمی به تیرک افقی دروازه صبا برخورد کرد و در ادامه شوت محمدی در شرایط خوبی با فاصله به اوت رفت. در دقیقه 40 بازی میرهانی هاشمی بعد از کرنر چپاروف با دست توپ را زد تا سپاهان صاحب پنالتی شود و حسن‌زاده آن را برخلاف جهت صادقی تبدیل به گل کند. به این ترتیب نیمه اول این دیدار با برتری 1-0 سپاهان به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم باز هم این سپاهان بود که بازی را بهتر آغاز کرد. در دقیقه 52 ارسال دقیق چپاروف از سمت راست و ضربه سر حسن‌زاده با فاصله کمی از روی دروازه صبا عبور کرد. در ادامه در دقیقه 55 شوت روی پای حسینی از پشت محوطه جریمه در دستان اولیویرا جای گرفت. در دقیقه 60 بازی جپاروف می توانست دروازه صبا را به زیبایی باز کند که صادقی توپ را از روی خط بیرون کشید. صبا در دقیقه 74 موقعیت خوبی داشت. ضربه سر هانی هاشمی بعد از کرنر دهنوی به شکل خطرناکی از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت. در ادامه نیز اتفاق خاصی دیگری رخ نداد و سپاهان با بردی ارزشمند قم را ترک کرد.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:

602

کد خبر: 760008

وب گردی

وب گردی