مونسان: مسابقات اسکواش جزیره کیش باعث توسعه گردشگری می شود

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش متعقد است برگزاری مسابقات بین المللی اسکواش جام خلیج فارس جزیره کیش علاوه بر فوائد ورزشی باعث توسعه گردشگری منطقه آزاد کیش می شود.

علی اصغر مونسان در گفت و گو با ایسکانیوز همچنین در خصوص برگزاری مسابقات اسکواش بین المللی جزیره کیش افزود: بازدید از اماکن دیدنی و جذابیتهای جزیره کیش مهم ترین برنامه معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش برای اسکواش بازان خارجی حاضر در این مسابقات در نظر گرفته تا بدینوسیله این ورزشکاران با جذابیت های جزیره کیش بیشتر آشنا شده که باعث افزایش جذب گردشگر جزیره کیش شوند.

وی در مورد کمک های منطقه آزاد کیش برای برگزاری مسابقات بین المللی اسکواش جام خلیج فارس خاطر نشان کرد: کمک های منطقه آزاد کیش بیشتر از اینکه مادی باشد ، معنوی بوده به طوری که منطقه آزاد سالن مناسب و سایر امکانات لازم در اختیار فدراسیون اسکواش گذاشته تا مسابقاتی در شان نام ایران برگزار شود .

وی افزود: پس از پایان مسابقات نقاط ضعف و قوت برگزاری از لحاظ تجهیزات و امکانات بررسی خواهد شد تا با کاهش نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در دوره های بعدی مسابقات با کیفیت تری از لحاظ امکانات و زیر ساخت بر گزار شود

مسابقات بین المللی اسکواش جزیره کیش تحت عنوان جام خلیج فارس با جایزه 5 هزار دلاری از روز سه شنبه 29 فروردین ماه آغاز شده و در روز جمعه 1 اردیبهشت به پایان رسید .

کد خبر: 760032

وب گردی

وب گردی