سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری:  از کاندیدای نهایی جمنا حمایت می‌کنیم

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اصولگرایان از ابتدا به دنبال اجماع بر یک کاندیدا در انتخابات بودند و حمایت از سازوکار جمنا نیز به همین دلیل بود، بنابراین کاندیدای ما در انتخابات ریاست جمهوری همان کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، سیدکمال‌الدین سجادی با اشاره به آخرین اقدامات جبهه پیروان خط امام و رهبری برای انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: در زمینه انتخابات ریاست‌جمهوری، ما همان سازوکاری که در جمنا شکل‌ گرفته است که نشانه‌ای از عقلانیت اصولگرایان است، در آن به تجربه‌های قبلی توجه شده و در همان مسیری که مشخص شده بود، حرکت کرده است را پذیرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه جبهه پیروان به همراه احزاب هجده‌گانه خود از ابتدا با این سازوکار همراه بوده است، افزود: اصولگرایان به دنبال اجماع بر یک کاندیدا در انتخابات هستند و حمایت از سازوکار جمنا نیز به همین دلیل است. بنابراین کاندیدای ما در انتخابات ریاست جمهوری همان کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خواهد بود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اقدامات تشکل متبوعش برای انتخابات شورای شهر تهران، اظهار کرد: ما چندی پیش، بر اساس رای‌گیری که در شورای مرکزی جبهه انجام دادیم، فهرستی ۲۱ نفره را برای شورای شهر تهران به سایر اصولگرایان ارائه کردیم، هرچند که از میان آن ۲۱ نفر، افرادی نیز در انتخابات ثبت‌نام نکردند اما در نهایت کاندیداهای باقیمانده ما با سایر کاندیداهایی که اصولگرایان برای شورای شهر ارائه کرده‌اند، مورد بررسی قرار می‌گیرند و فهرست نهایی منتشر می‌شود.

سجادی در پایان با بیان اینکه بررسی موضوع انتخابات شوراها جزو اولویت‌های جمنا نیست در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: بررسی موضوع انتخابات شوراها جزو اولویت‌ها و وظایف جمنا نیست اما تناقضی هم با آن وظایف ندارد، بنابراین ما هم با افرادی مانند مهدی چمران که عضو جمنا هستند و هم با سایر اصولگرایان در زمینه انتخابات شورای شهر مشورت می‌کنیم اما سازوکار آن، با سازوکار جبهه مردمی متفاوت است.

302/302

کد خبر: 760075

وب گردی

وب گردی