شروع دوباره اجراهای پردیس تئاتر تهران

با پایان یافتن هشتمین جشنواره فرهنگی هنری دانشگاه های علوم پزشکی در پردیس تئاتر تهران این مجموعه از روز یکشنبه ۳ اردیبهشت پذیرای مخاطبان خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر دریافتی، پس از اتمام برگزاری هشتمین جشنواره فرهنگی هنری دانشگاه های علوم پزشکی در پردیس تئاتر تهران، اجرای دو نمایش «سایه تو سایه» به نویسندگی و کارگردانی داود فتحعلی بیگی و «جادوگر کوچولو» به نویسندگی هادی حسنعلی و کارگردانی فریبا دلیری در این مجموعه از سر گرفته می شود و آثار جدید نمایشی در هفته پیش رو اجراهای خود را آغاز خواهند کرد.

نمایش «سایه به سایه» داستان پدری را روایت می‌کند که دختر و همسرش محدودیت‌هایی را ایجاد کرده است. در این میان قرار است برای دختر خواستگاری بیاید اما پدر از قبل داماد را انتخاب کرده و تمام قرارها را با پدر داماد گذاشته است، از قضا پدر داماد هم همین کار را کرده است. در این میان دختر و پسر تصمیم می‌گیرند قبل از ازدواج همدیگر را ببینند.

در این نمایش بازیگرانی چون داود داداشی، غلام بابوته، منیژه داوری، ساسان مهرپویان، مهدی صفاری‌نژاد، سپیده معصومی، محسن عسگری‌زاده، محمد رخشنده‌پی ایفای نقش می‌کنند.

نمایش «جادوگر کوچولو» بر اساس برداشتی آزاد از قصه «جادوگر کوچولو» اثر اوتفرید پرویسلر با ترجمه سپیده خلیلی نوشته شده است و داستان از جایی شروع می شود که بچه جادوگری تصمیمی می گیرد وارد جشن جادوگری بشود ولی به علت اینکه هنوز بچه است و نمی تواند خوب جادو کند اجازه ورود به جشن را ندارد.

در این اثر بازیگرانی چون آرش صادقیان حقیقی، هادی حسنعلی، شیرین کاشفی، آرین ناصری مهر، احسان سامانی منش، علی محمدی، لیلی قربانعلی، آوا ناصری مهر ایفای نقش می کنند.

با شروع مجددد برنامه های نمایشی پردیس تئاتر تهران از روز یکشنبه ۳ اردیبهشت، نمایش «سایه به سایه» در تماشاخانه استاد نصیریان در ساعت ۱۹:۳۰ و همچنین نمایش «جادوگر کوچولو» در تماشاخانه استاد رشیدی در ساعت ۱۹ اجرای خود را از سر خواهند گرفت.

کد خبر: 760115

وب گردی

وب گردی