آخوندی: تکمیل تونل محرم در محور کازرون - بوشهر نیازمند 140 میلیارد تومان اعتبار است

وزیر راه و شهرسازی گفت: تکمیل عملیات حفاری تونل 2 هزار و 300 متری محرم در محور کازرون – بوشهر نیازمند 140 میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش ایسکانیوز؛ عباس آخوندی روز جمعه در بازدید از تونل در حال ساخت محرم در جاده کازرون – بوشهر گفت: تلاش بر این است که اعتبارات بیشتری به این طرح اختصاص یابد تا روند ساخت این تونل شتاب گیرد.


وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: این تونل از پروژه های مهم راه سازی استان فارس است که اجرای آن نقش مهمی در اجرای سیاست های پدافند غیرعامل و همچنین کوتاه شدن مسیر تردد جاده ای دارد.


وی اظهار کرد: تونل محرم که 2 هزار و 300 متر طول دارد و تاکنون 600 متر از این تونل حفاری شده است و عملیات حفر تونل در بقیه مسیر نیز در حال اجرا است.


وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر خود به کازرون از پل بالاده که در سیل اواخر بهمن ماه امسال بر اثر طغیان رودخانه تخریب شده بود بازدید کرد.


آخوندی در این بازدید گفت: برای نوسازی این پل کارشناسان سه طرح تهیه کرده اند که پس از بررسی با توجه به اینکه این پل سومین بار است که تخریب می شود از بهترین طرح ارائه شده برای نوسازی این پل استفاده خواهد شد.


وی به تاریخ شروع کار و اتمام آن و همچنین اعتبار مورد نیاز اشاره ای نکرد. .


گفتنی است؛ شهرستان کازرون در 120 کیلومتری غرب شیراز واقع است.


شایان ذکر است؛ وزیر راه و شهرسازی از روز پنجشنبه همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان فارس سفر کرده است؛ سفری که با بهره برداری از افزون بر 400 طرح در این استان با اعتبار یک هزار و 547 میلیارد تومان همراه بود.

دریافت کننده: نازنین میرزایی

402

کد خبر: 760132

وب گردی

وب گردی