خودخواهی و خودپسندی از مشکلات جامعه است/ضرورت ارتقا دانش مردم در حوزه های مختلف

دکتر سید‌حسن هاشمی با بیان این که سفیران سلامت دانشجویی در ارتقا دانش وتوانمندی مردم در حوزه سلامت تلاش می کنند، گفت: آنچه در کشور مهم است ارتقا دانش جامعه در حوزه های مختلف است و در حوزه ما آنچه دارای اهمیت است سلامتی مردم و ارتقاء آن است.

به گزارش ایسکانیوز، وزیر بهداشت در مراسم‌ سفیر سلامت دانشجویی و به مناسبت هفته سلامت، ضمن بیان این مطلب افزود: امیدواریم کشور و دولت در مسیر عقلانیت و تدبیر، مشکلات را مرتفع کنند .
وی با تاکید براین‌که اگر با خالق خود دوست باشیم، یاد آن باعث آرامش قلب می شود و این‌می تواند مقدمه ای برای عمل به سوگندها باشد، افزود: برای همه ما اتفاقاتی می افتد که یاد و اعتماد به خدا برایمان کمک کننده خواهد بود .
دکتر هاشمی مشکل جامعه را خودخواهی و خودپسندی بیان کرد و افزود: حس نوع دوستی یکی از ویژگی های پسندیده ایرانی ها است‌ وباید شما سفیران سلامت دانشجویی این صفت نیکو را سر لوحه زندگی خود قرار دهید.
وزیر بهداشت افزود: به وجود سفیران سلامت دانشجویی افتخار می کنیم که دردشان درد جامعه است اگر چه حضور چنین افرادی با این‌خصوصیت نسبت به گذشته کم رنگ تر شده است و امیدوارم به صفات نیک و پسندیده انسانی و ترویج آن ها در محیط های دانشجویی توجه ویژه شود.
دکتر هاشمی تاکید کرد: هیچ افتخاری بزگتر از آن نیست که بتوانید به دیگران کمک کنید چرا که این کمک در زندگی خود شما تاثیرگذار است.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 760196

وب گردی

وب گردی