اظهارات مدیر پخش «دویچه وله» درباره هدفش از حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر

مانفرد کریخ مدیر پخش کمپانی دویچه وله آلمان در بخش آسیاست. او که تجربه سال‌ها حضور در بازار فیلم جشنواره فجر را دارد و معتقد است که می‌گوید بازار فیلم فجر به خصوص برای مشتری‌های این کمپانی در اروپا مهم است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، مدیر کمپانی دویچه وله آلمان در پاسخ به این پرسش که هدف شما از شرکت در جشنواره فیلم فجر چه بود؟ گفت: هدف ما جست‌و‌جو برای پیدا کردن مشتری‌هایی علاقه‌مند به برنامه‌های تلویزیونی مان است. من برای کمپانی دویچه ووله کار می‌کنم. ما یک کمپانی پخش بین‌المللی از آلمان هستیم و برنامه‌های Transtel (ترنس‌تل به فیلم‌های مستند و برنامه‌های هیجان‌انگیز اطلاق می‌شود) را به تمام جهان می‌فروشیم بنابراین از این بازار برای ارائه برنامه‌های خوب و فروش آن‌ها بهره می‌بریم.
وی با اشاره به اینکه سینمای ایران را دنبال می‌کند، گفت: این چهاردهمین سفرم به ایران است. موارد خیلی خوبی درباره فیلم‌های ایرانی شنیده‌ام و فیلم‌های ایرانی فراوانی در تلویزیون آلمان دیده‌ام، آن‌ها بی‌نظیرند.
وی در ادامه با اشاره به نحوه فعالیت در بازار فیلم ایران ،گفت: ما با کمپانی‌های ایرانی همکاری نداریم چون محصولات ما (برنامه‌های ترنس تل) از شبکه‌های ملی آلمان است. ما برنامه‌ها را تدوین می‌کنیم و سپس مستندهای خود را که در زمینه‌هایی چون هنر؛ تاریخ، طبیعت و دارویی است به تمام جهان می‌فروشیم.
این مدیر آلمانی با اشاره به عملکرد بازار فیلم ایران گفت: سال‌های زیادی است که به ایران سفر می‌کنم. بازار برای ما خیلی مفید است، زیرا کمپانی‌های فراوانی از خاورمیانه حتی از استرالیا؛ کره در بازار شرکت می‌کنند. بنابراین بازار فیلم فجر برای ما جذاب و اهمیت دارد، به خصوص برای مشتری‌های ما در اروپا.
وی در پایان افزود: یک کمپانی پخش بین‌المللی از آلمان هستیم، بنابراین برنامه‌های خودمان را پخش می‌کنیم. ، شبکه ماهواره‌ی داریم و هدف اصلی ما آلمان نیست بلکه تمام دنیاست.
آدرس سایت رسمی جشنواره جهانی Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Film@Fajriff.com است.
سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.
دریافت: رضایی
501501

کد خبر: 760345

وب گردی

وب گردی