اسپانیول-اتلتیکو مادرید؛  جدال تیم‌های نهم و سوم جدول رده‌بندی

دو تیم اسپانیول و اتلتیکو مادرید امشب( 2 اردیبهشت ماه 96) از ساعت 23:15 در ورزشگاه کورنیا ال پرات به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش ایسکانیوز، در چارچوب هفته سی و سوم لالیگا فرداشب تیم‌های اسپانیول و اتلتیکو مادرید با قضاوت آقای گاریدو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

اسپانیول؛ تیم فوق العاده و یکدست کیکه سانچز فلورس که به معنای واقعی کلمه تیم دوم بارسلونا را متحول کرده است. تیمی که با آمدن کیکه، حالا در خط دفاعی بسیار مستحکم و بابرنامه عمل می‌کند. در واقع اولویت این تیم بر گل نخوردن است و البته این به معنای بی برنامه‌بدون آنها در زمان حمله نیست. اسپانیول بازیکنان بسیار خوبی در خط حمله دارد. از جمله پیاتی، باپتیستائو، جرارد مورنو، خوزه آنتونیو ریس. این تیم به مدد خط دفاعی مستحکمش، نتایج بسیار خوبی هم در این فصل به دست آورده و حالا با حضور در رتبه نهم جدول و با توجه به فاصله امتیازی نزدیک تیم‌های این منطقه، حتی به کسب سهمیه لیگ اروپا نیز فکر می‌کند. اسپانیول در بازی فردا به هیچ عنوان از پیش باخته نیست و احتمال کسب یک نتیجه خوب مقابل اتلتی اصلا بعید نیست.

اتلتیکو مادرید؛ تیمی که باز هم به همان اتلتیکوی همیشگی تبدیل شده. نفوذناپذیر در دفاع، استفاده حداکثری از کوچک‌ترین موقعیت‌ها در زمان حمله و البته، نهایت استفاده از اشتباهات حریف. اتلتی در این فصل در ابتدا میل به هجوم بیشتری از خود نشان می‌داد و تا مقطعی نتایج فوق العاده ای هم به دست آورد اما چند شکست پیاپی باعث شد تا سیمئونه تصمیم به برگرداندن تیمش به روال سابق بگیرد. تصمیمی که به خوبی پاسخ داده و این تیم در سال جدید تنها یک باخت را تجربه کرده، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده و رتبه سومی‌اش را نیز از سویا پس گرفته است. اما بازی فردا همان طور که سیمئونه نیز گفت، بازی بسیار دشواری خواهد بود. اتلتیکو در آخرین تقابلش با اسپانیول در ویسنته کالدرون به خوبی سرسختی این تیم را درک کرد و به جرات می‌توان گفت با خوش‌شانسی از یک شکست خانگی گریخت. فاصله تیم دوم مادرید با سویای رده چهارمی تنها سه امتیاز است و این یعنی از دست دادن امتیاز مقابل اسپانیول، شاید در پایان فصل به قیمت از دست دادن سهمیه حضور مستقیم در لیگ قهرمانان اروپا تمام شود. بازی سختی در انتظار سیمئونه و تیمش است.

** غایبان بازی:

میزبان برای این بازی اسکار دوراته را قطعا به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. ضمن اینکه حضور هرنان پرز، آلوارو وازکز و لئو باپتیستائو نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

میهمان هم آگوستو فرناندز، شیمه ورسالیکو و خوانفران را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. باقی بازیکنان آماده هستند.

** رویارویی‌های پیشین:

** نکات بازی:

اسپانیول چهار بازی آخر خانگی‌اش در لالیگا را با پیروزی پشت سر گذاشته است. آنها از فوریه 2013 تاکنون پنج برد خانگی پیاپی را تجربه نکرده‌اند.

اسپانیول در هر 10 بازی اخیرش در لالیگا موفق به گلزنی شده است. بهترین رکوردشان از سال 2011.

اتلتیکو مادرید در هشت بازی اخیرش در لالیگا شکست نخورده است. عدم شکست مقابل اسپانیول آنها را به بهترین رکورد شکست‌ناپذیری فصلشان خواهد رساند.

اتلتیکو مادرید در 8 بازی خارج از خانه آخرش در لالیگا هم شکست نخورده است. بهترین رکورد از سپتامبر 2015 با ده بازی.

اسپانیول از 10 تقابل قبلی‌اش با اتلتیکو مادرید تنها یک پیروزی کسب کرده؛ دو بار مساوی کرده و هفت بار هم شکست خورده است. در هفت بازی هم موفق به گلزنی نشده است.

آنتوان گریزمان تاکنون 99 گل در لالیگا به ثمر رسانده و می‌تواند با گلزنی مقابل اسپانیول به دومین فرانسوی تاریخ رقابت‌ها تبدیل شود که آمار گل‌های زده‌اش در این لیگ را سه رقمی می‌کند. (بنزما).

پابلو پیاتی تاکنون 4 گل به اتلتیکو مادرید در لالیگا زده است. حریف مورد علاقه پیاتی!

یانیک کاراسکو پس از پدرو لئون از اوساسونا با 10 گل، دومین هافبک لالیگاست که تعداد گل‌هایش در این فصل را دو رقمی می‌کند.

** پیش بینی نتیجه بازی از سوی هواسکورد: اسپانیول 1 - 2 اتلتیکو مادرید

** ترکیب احتمالی دو تیم:

خبرنگار: صدف خالقی - انتشاردهنده: پورعرب

602

کد خبر: 760381

وب گردی

وب گردی