طاهری: برانکو یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد/ در مورد بازنشستگی ام   وزارت ورزش تصمیم می گیرد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما هماهنگ کرده بودیم که نوروزی در جشن قهرمانی پرسپولیس شرکت کند.

علی اکبر طاهری در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: اولا، لطف خدا بود بعد هم حمایت و همدلی هواداران پرسپولیس، ما یک کار تیمی را توانستیم انجام دهیم و به لطف خدا پیکره باشگاه از رده پایین تا رده بالا و با زحمت و مشقتی که هم بازیکنان و هم کادر فنی کشیدند و از فضایی که برای ما درست شد و وزارت ورزش که در این جریان خیلی حمایت و کمک کرد از مقام عالی وزارت، معاونان محترم و معاونان پشتیبانی باید تشکر ویژه ای بکنیم.

وی در خصوص عدم حضور هانی نوروزی در جشن گفت: مراسم با توجه به مسائل امنیتی و حراستی و عزیزان زحمت می کشند طبیعتا عهده دار امور هستند و می بینید که ترتیب آمدن حتی شما خبرنگاران به دامنه کار با آن عزیزان هست که تا کجا بیایند و نیایند. طبیعتا ما هماهنگ کرده بودیم و از قبل هم بود که فرزند خدا بیامرز هادی را بعد از مراسم اصل جشن تشریفاتی بیاورند پایین که در کنار بچه ها باشند. حقیقتا من در صحن بودم و ندیدم چه شد، و بعد هم دنبال بودم و تلفنی هم نبود که این ارتباط را داشته باشم و در تدارک هستیم تا از او تقدیر کنیم و در جشنی شرکت کند.


طاهری در خصوص برنامه های پیش رو برای بازی با الهلال افزود: علاوه بر این مراسم یک شادی خوبی برای روحیه بچه ها ایجاد می کند و این برد بسیار خوب را داشتند که این زمینه ساز بشود برای روز دوشنبه ما برنامه ریزیهای بسیاری کردیم امیدوارم بدرقه و دعای خیر پشت این بچه ها باشد که انشالله آنجا پیروز باشیم.


وی در ادامه با اشاره به قرارداد برانکو بیان کرد:آقای برانکو تا پایان فصل دیگر قرارداد دارد و ما یکسری برنامه ریزیهایی کردیم و عرض کردم محور برنامه ریزیهای ما در این مدت با ایشان هماهنگ می کنیم. انشالله در موقع خودش در فصل بعد عنوان می کنیم.


طاهری در خصوص بازنشستگی و جدا شدن از این تیم گفت: طبیعتا الزاماتی قانونی است برای ادامه کار باید رعایت مسائل قانونی کنیم و آن در اختیار عزیزان در وزارت خانه است که باید تصمیمگیری کنند.


وی در پایان گفت: ما برای برنامه ریزیمان و بکارگیری بازیکنان و کسانی که به ما خواهند پیوست و عزیزانی که باید تمدید بشوند انشالله همه اینها را متوجه خواهید شد و برنامه ریزی کردیم و چیزی که در دستور کارمان داشتیم صدق، صفا و دوستی داشته باشیم و من فکر میکنم همین ادامه دهنده کار و اگر هم هواداری دارد حمایت می کند دارد از این صداقت دفاع می کند.

601

کد خبر: 760383

وب گردی

وب گردی