ناراحتی گلر پرسپولیس از برخورد برخی هوادارن/  از مسولان خواهش می کنم واقعیت را بیان کنند!

دروازه‌بان سرخپوشان درباره عدم حضور هانی در جشن قهرمانی پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس توانست در هفته 28 رقابت‌های لیگ برتر جشن قهرمانی خود را در ورزشگاه آزادی برگزار کند.

پیش از جشن قهرمانی قرار بود، هانی نوروزی، فرزند هادی نوروزی کاپیتان فقید سرخپوشان جام قهرمانی پرسپولیس را بالای سر خود قرار دهد اما به دلایلی این امر شکل نگرفت و مورد اعتراض بسیاری از هواداران و حتی بازیکنان تیم هم واقع شد.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان موفق سرخپوشان در این راستا، در اینستاگرام خود نوشت: تو این چند روز بعد از جشن قهرمانی به جای اینکه خوشحالی کنیم و لحظه های خوبی را داشته باشیم بیشتر فحش خورده ایم و حس یأس و افسردگی تمام بازیکنان تیم را گرفته است! عزیزان، ما هم مثل شما از عدم حضور هانی عزیز در جشن بی اطلاع بوده ایم و بسیار ناراحتیم که جشن قهرمانی بدون حضور وی برگزار شد.

هواداران عزیز در این دنیا هیچ کس نمی داند که در پشت پرده ظاهری حوادث چه می گذرد و به خوبی ثابت شده که درباره هیچ چیز نمی شود از روی ظاهر قضاوت کرد و نباید در پی بروز هر حادثه ای سراسیمه و وحشت زده جنجال بپا کنیم و بجای اینکه با تأمل و اندیشه واقعیت را تشخیص دهیم به چپ و راست بتازیم و با احساساتی زودگذر هزاران فرضیه بسازیم و به همه توهین کنیم و در نهایت چنان خود را ببازیم که همه تکاپوی ما نومیدی ببار آورد.

آیا درست نبود به جای اینکه هزاران تهمت ناروا به خانواده بازیکنان نسبت دهید و زحمت های یکساله شان را به کام آنان تلخ کنید از مسوولین توضیح می خواستید که واقعیت موضوع چیست و آنگاه به قضاوت می پرداختید!؟!؟ از مسوولین خواهش میکنم واقعیت را بیان کنند تا حقیقت بر همگان اثبات شود.

خبرنگار: صدف خالقی - انتشاردهنده:آرش محمدی

602

کد خبر: 760430

وب گردی

وب گردی